*panama* med to søte små Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Stakkar jenta mi har blitt skikkelig syk..Hun har ikke vært syk i vinter,men det får vi igjen for nå!!!! Hun begynte tirsdag med hoste og slim i halsen...På torsdag begynte snørret og bæsjen å sette inn for fullt..og fredag da var det feber og oppkast(i tillegg til alt det andre som aldri vil slippe taket...) Var til legen på fredag og han sa at vist hun spiste og sov bra så skulle vi se det an til etter helga... Vel natt til i dag har vi knapt sovet et minutt,hun kastet opp og hostet hele tiden,men jeg får i henne masse drikke(heldigvis) Men da jeg skulle bytte bleie nr 10000 i dag så var bæsjen plutselig blitt svart og flytende(fra grønn ellers i uka ;/...) Også virker hun litt trøttere enn vanlig,sover mere på dagen... Hvordan var det hos dere da de små var syke.. Noen tips til meg?Mat...Drikke...tar i mot alt med takk.Begynner og bli sliten både jeg og vesla nå... Jeg har bygd opp senga hennes så hun ligger på skrå liksom..Kuttet ut melken på kvelden (fordi den gjorde henne mer slimete) Får blåbær i grøten(pga magen) TIl drikke får hun mest vann,men også blåbær saft... uff,ble litt langt dette...Men synes så synd på jenta mi:( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5174485-omgangssykenforkj%C3%B8la-og-diare-p%C3%A5-en-gangfleresamme-som-0-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå