Gå til innhold

dere med hunder og katter og barn,hvordan klarer dere det???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tre hunder, en korthåret og to langhåret, samt ei tulle på 2,5 år. Venter nr 2 i juli. Ser ingen problem med dyr og små barn, men selvsagt det virker nok overveldende på andre utenforstående. Det er uansett en selvvalgt livsstil som fører noe positivt til hverdagen, ellers hadde jeg ikke valgt denne stilen.

Når nestemann kommer blir jeg alene på dagtid med begge barna, samt hundene og valpekull. Tror det skal gå kjempefint, siden jeg har valgt det slik selv.

Er nok slik for venninnen din også ;-)

Har parkett i hele første etasje, så da går det kjempefint å bare dra over med moppen hver dag-til anhver dag.

Stol på meg, det blir en vane. Vi tørrmopper hver dag, og våtmopper to ganger i uka eller oftere hvis det er nødvendig. Tror det skal gå fint med barn i tillegg. Bare bikkjene ikke har en konstant røyteperiode så går det veldig opp og ned hvor mye hår de mister. Klart jeg blir helt tullete av og til når jeg ser at gulvet ligger fullt av hår når vi akkuratt har moppet, men livet er ikke det samme uten hund! Jeg liker meg ikke på treningsstudio, men synes det er deilig å gå tur med hundene (eller bare en av dem om gangen, hva enn som passer). Hvis det ikke var for at den ene hunden vi har trenger masse mosjon (labrador) så hadde mannen min og jeg begge vært i elendig form! Det går ikke an å "droppe" lufting slik som det går an å droppe trening på sats ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...