Gå til innhold

kan noen sende en CB-test på mail eller sms?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på dag 32! Hvor lenge kan man egentlig bli lurt dere?

Tragisk nok har jeg ikke hatt mulighet til å dra innom apoteket.

Jeg har slept rundt på hestehenger med 2 hester både i går og i dag, og da nytter ikke lukeparkering liksom!

Jeg føler meg helt avbalansert, har ingen tro på at dette er noe annet enn en bitter hevn fra tante fordi jeg prater så mye dritt om henne!

Så om hun ikke dukker opp snart, får jeg ikke testet før mandag.

Så jævelig drittirriterende hun er!

Fortsetter under...

Foreslår at du annonserer inne på 1.trimester horatio. Ta en test og send svaret på sms.... så slipper du og teste.... Skjønner ikke hvordan du holder ut denne ventingen. Hadde det vært meg, hadde jeg testet hver dag inntill testen ble positiv eller tanta hadde dukket opp. Jeg synes oppriktig synd på deg siden du må vente så lenge på svar. MEN kanskje, kanskje, kanskje er det en grunn til at tanta har forduftet...Det hadde vært ukas beste nyhet egentlig. Å som jeg unner deg det horatio.

Skal fortsette å krysse fingrene for deg jeg ....

Egentlig er jeg en utålmodig person i sånne sammenhenger, så det er bare det at jeg ikke har fått tak i test. Jeg bor jo langt fra sivilisasjonen. De to jeg kjøpte til dette formålet har jeg jo brukt opp før ikm..........genialt.

Har hatt en sinnsykt travel uke, så jeg føler ikke at jeg tenker så mye på det heller. Et lite håp er det jo. Men jeg kjenner ingen åpenbare symptomer på noenting heller. Ja, jeg får vente, vente, vente da.

Vil bare si at jeg krysser det jeg har jeg også, nå er det virkelig din tur. Ingen symptomer kan være et godt tegn. Jeg hadde færre symptomer når jeg virkelig var gravid, enn når jeg trodde jeg var det! Men nå er det mandag, da, og vi venter i spenning........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...