Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..av og til har jeg vært plaget med sånne store kviser. Jeg har fått vite at det er lite man kan gjøre med disse fordi det er hormonelt. Nå har jeg fått flere (!) sånne store kviser. Kan det være pergoen som gjør det? Jeg tenker at siden det er hormoner jeg knasker så er det sikkert naturlig...

Hvis jeg skal få sånne kviser i et halvt år fremover så kommer jeg til å slutte å gå ut blant folk!

Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5173985-kviser-av-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei, jeg skjønner hva dere mener med pergokviser, eller skal vi si byller. Jeg har ALDRI hatt kviser i hele mitt liv, ikke i puberteten en gang. Har alltid fått høre at jeg har så ren og fin hud, men nå skulle de ha sett meg. Innimellom får jeg store byller (innegrodde) som det ikke er noen åpning på. det ender med at de må forsvinne av seg selv, og jeg må også si, at det lettere blir arrdannelser etter dem. Noen med samme problem? 3 dager før 17. mai, fikk jeg en byll i leppa. endte med at jeg dro på legevakta men det var lite de kunne gjøre... den hadde ikke kapsla seg enda, så da gikk jeg slukøra ut igjen, med min flotte verandaleppe;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...