Gå til innhold

Vektøkning i 1 trisemester??

Regnbuens barn™ .

Anbefalte innlegg

Husker ikke fra forrige sv skap, men det er vel ikke "vanlig" å gå opp i vekt de første 12ukene?

Dere som er på slutten av dette trisemesteret kan kanskje svare meg?

Har dere lagt på dere noe hittil?

Takk for svar jenter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått opp 2-3 kg jeg nå. Er 11+6. Har ikke vært i form til å være så aktiv de siste ukene, så vektøkning regnet jeg bare med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torr det varierer veldig. Noen er i god form, andre som meg er kvalme hele tiden, og må hele tiden dytte innpå mat. Hehe, jeg har likevel gått ned 2kg, men det er helt sikkert muskelmasse. Pleide å trene fast tidligere, nå blir det skralle greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg trener mye jeg og, og spiser greit, er bare i 5uke. he he, men litt nysjerrig på når kroppen forandrer seg denne gang =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette er din andre? Spennende tid! Kikket litt rundt og noen steder står det at 2-3kg er helt vanlig i 1. trimester. Alle er jo så forskjellige, vokser i rykk og napp, håper bare jeg ikke blir enorm :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp nesten 20kg med første, mye vann og stor gutt- 4400kg. /54cm lang. '

Men, jeg er tynn fra før, veide 57kg/170høy før jeg ble gravid sist, og drev med idrett på høyt nivå, Men jeg fikk bekkenløsning i 3mnd og var sofaliggende, spiste ikke mye godis, men allikevel gikk jeg opp mye, gikk to uker over tid, he he, og alle i mannen min sin familie er født over 4300kg! (hjelp!)

Så denne gang har jeg oppfølging av fysio på NIMI og Elixia, pga bekkenløsning, slik at jeg kan trene og holde vekta litt bedre.

Og kostholdet er greit og, drikker verken brus, saft eller kaffe , det eneste jeg unner meg er sjokolade i helgene, men prøver å holde meg innenfor 12kg denne gang =)

Du da? har du barn fra før?

Jeg har en gutt på litt over 2år, bor i oslo ..

Sist hadde jeg knapt mage ved ultralyd i uke 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...