Gå til innhold

August: Har augustnurkene fått navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei; )

Jeg har det motsatte problemet,jeg synes der er så mage fine jentenavn mens guttenavnene er så kjedelige..Marcus.Henrik,Marius..nei..synes det er så mange vanlige men alle har vi jo forskjellig smak.

Jeg venter jo en gutt da..hadde litt problemer med å venne meg til tanken men det blir jo for dumt! Jeg klarer vel å ha plass til en liten gutt i hjertet mitt; )

Personlig så liker jeg navnet Oliver og tenkte å plusse på August,Oliver August,synes det er fint,artig også med August siden jeg har termin 2.08.06 men det kan jo hende jeg får før.

Har ei lita prinsesse på snart tre fra før av.Hun heter Ella Mabel.

Klem

Vi har valgt Mari som navn til jenta vår...

Kort og greit navn slik at ho kan ha begge etternavna våre med.. Sjølv om vi er gift så har eg ikkje fått meg til å ta navnet til mannen min..

Håper inderlig der er Mari og ikkje en med tut som er der inne for da blir det mye rosa på han gitt...

Jepp her blir navnet William tror vi... eller hva synes dere.. Jeg har vært supersikker på at jeg ventet jente, men nei sier ul både vanlig og 3d..

Så da kommer vel gutten, enig om at det er vanskelig å omstille seg. Har også jente fra før av så det er mulig årsaken??

Annonse

Annonse

vi hadde jente navn klart. men så fikk vi vite på ul det blei gutt! å nu e vi i tenkeboksen .. enda..

samboern vil nemlig ikke ha et navn han kjenner noen hete.. på jente navn va det seff greit. men gutt.. næi.. æ kommer me forslag, han sir næi..

eneste han ikke har sakt næi til e tobias! så vi får se om det kanskje blir tobias !! he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...