Gå til innhold

August: Har augustnurkene fått navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bestemt dere for navn på den lille i magen?

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Ja og nei.... He he....

Guttenavnet er i boks, men hvis det blir ei jente vet vi ikke. Har liksom ikke finni det perfekte jentenavnet ennå. Mange flere flotte guttenavn synes jeg.

Skrevet

Hei; )

Jeg har det motsatte problemet,jeg synes der er så mage fine jentenavn mens guttenavnene er så kjedelige..Marcus.Henrik,Marius..nei..synes det er så mange vanlige men alle har vi jo forskjellig smak.

Jeg venter jo en gutt da..hadde litt problemer med å venne meg til tanken men det blir jo for dumt! Jeg klarer vel å ha plass til en liten gutt i hjertet mitt; )

Personlig så liker jeg navnet Oliver og tenkte å plusse på August,Oliver August,synes det er fint,artig også med August siden jeg har termin 2.08.06 men det kan jo hende jeg får før.

Har ei lita prinsesse på snart tre fra før av.Hun heter Ella Mabel.

Klem

Skrevet

Vi kaller han Magnus...Men har Vegard, Marius og Marcus på listen også, venter med å bestemme oss til vi har sett litt på han :) Kan jo være han ikke ser ut som en Magnus!!

Skrevet

Vi har valgt Mari som navn til jenta vår...

Kort og greit navn slik at ho kan ha begge etternavna våre med.. Sjølv om vi er gift så har eg ikkje fått meg til å ta navnet til mannen min..

Håper inderlig der er Mari og ikkje en med tut som er der inne for da blir det mye rosa på han gitt...

Skrevet

Jepp her blir navnet William tror vi... eller hva synes dere.. Jeg har vært supersikker på at jeg ventet jente, men nei sier ul både vanlig og 3d..

Så da kommer vel gutten, enig om at det er vanskelig å omstille seg. Har også jente fra før av så det er mulig årsaken??

Skrevet

Tror gåtten vår skal hete Thomas, men må jo se han først da. Andre aktuelle navn er Tobias og Mathias, men begge liker Thomas best. Lille Thomasen min :)

Skrevet

du får isåfall kalle han julian eller julius om det blir juli

Skrevet

gutten i magen min skal hete Elias:) Syns det er et kjempefint navn, og vi har mange med E-navn i familien, så blir det litt oppkalling også:)

Skrevet

ja vi skal nok kalle vår lille gutt Kasper:)......mange fine guttenavn, og vi har tenkt på Theodor, Victor,og Elias oxo!! men det blir nok Kasper:) Hva synes folk om det????

Skrevet

Hei!

Dersom kjønnet stemmer (!!!) så er navnet bestemt! SKal på UL i uke 28 til fredag, og håper å få jenta vår bekreftet da!!!

Skrevet

Hos oss ha vi bestemt oss for Mathias, og alle kaller han for det allerede...Får håpe han kler navnet når han kommer, for det er det eneste gutte-navnet vi har klart å bli enig om :-)

Skrevet

Vi har funnet 2 jente navn og 2 guttenavn: Tirill eller Sofie og Tobias eller Sebastian.

Skrevet

Hei.... Prinsessa våres skal hete RONJA!!!!!

Skrevet

Hei.

Vi får en gutt som skal hete Isak Leander..

Skrevet

Herlighet, e det bare me så ikkje blir enige?

Synes dokk har funni fine navn då =)

Skrevet

min lille gut skal hete trygve,har ei jente som heter thilde...

Skrevet

Sara eller Jakob

Har Anna fra før

Skrevet

Han skal nok hete Nicholas, hvis ikke han ser ut som en annen da:)

Skrevet

Prinsen vår skal hete Niclas Kristoffer... Har fra før ei jente som heter Isabelle Birgitte.

Skrevet

vi hadde jente navn klart. men så fikk vi vite på ul det blei gutt! å nu e vi i tenkeboksen .. enda..

samboern vil nemlig ikke ha et navn han kjenner noen hete.. på jente navn va det seff greit. men gutt.. næi.. æ kommer me forslag, han sir næi..

eneste han ikke har sakt næi til e tobias! så vi får se om det kanskje blir tobias !! he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...