Gå til innhold

Jeg er ikke stabil psykisk..Begynne på medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal lite motgang til for at jeg blir depressiv. Sånn har jeg vært i flere år. Prøvd mange former for behandling, som bare har hjulpet i en periode... For 5-6-7 år tilbake slet jeg med spiseforstyrrelser, prøvde og ta livet mitt osv..Jeg har slitt med angst omtrent hele livet.

Jeg vil bare bli mer stabil, for meg selv, mine barns og min samboers skyld. Vil ikke være noen belastning for dem...

Nå er minste jenta 6 mnd, og jeg har lsyt til å amme henne en stund til. Men vurderer å begynne på medisiner snart. Mamma mener derimot det er lobotomering da..

Hva mener dere? Noen som har gode erfringer med medisiner for psyken? (Jeg har prøvd før altså, og vet man blir mer likegyldig + at det har mange bivirkninger..) Etter jeg ble gravid for første gang for ca 4,5 år siden, har jeg ikke gått på noen form for medisiner.

Evt merker jeg bør holde meg langt unna? Noen som dere anbefaler?

Vet det er legen som finner ut av dette men....Jeg må bare få et lite bilde på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dette ikke er helt rette forum å få sånne svar i? Tror du burde ta dette med legen din :o)

Skrevet

Synest at det er en tillitserklæring at du tar det opp her jeg ;0) Det er jo fordi du ønskers synspunkt ikke sant... Diagnose og behandling derimot er forbeholdt doktoren ;0) Vanskelig å mene noe om dette uten å kjenne deg...Men synest det ser ut på innlegget ditt som om du kan ta en klok avgjørelse selv ;0)

Lykke til - hva du enn bestemmer deg for!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...