Gå til innhold

Tette og kraftige kynnere

Anbefalte innlegg

Hei;) jeg har termin på onsdag, og begynner å bli ganske klar... Har hatt velig tette kynnere i det siste, og da jeg tok tiden i går kveld, så gikk det fra 6-10 minutter mellom hver gang i over 2 timer. Føler også at det presser nedover. Tror dere dette er et tegn på at det kommer til å skje noe snart eller er dette bare vanlig kynnere?? Når jeg går kjenner jeg også at det stikker opp i skjeden.. lurer på om det er noe med livmorhalsen kanskje..? Noen som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5173678-tette-og-kraftige-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si at jeg egentlig aldri hadde kynnere i mitt forrige svangerskap, men dette høres da ut som rier?

Har det stoppet opp igjen er det vel det dere kaller kynnere?

Da jeg skulle føde hadde jeg utrolige menssmerter i ryggen i nesten et døgn før snuppa var ute, men kan ikke huske om jeg kjente no i underlivet. Dersom du er usikker, ring føden og spør, så slipper du ivertfall å komme inn og bli sendt hjem igjen..

Hei, takk for svar... Har fortsatt kraftige kynnere, men har sluttet å ta tida, for jeg begynner nok å bli litt vel utålmodig. Da jeg var på do nå, hadde det kommet en liten seig slimklump i trusa, og jeg lurer veldig på om det var slimproppen... Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...