Gå til innhold

Er her noen her idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo takk bare bra! Har sovet leeenge i dag. Stod ikke opp før 12.30, Kjørte sambo på jobb kl 08. i dag og så skulle jeg bare legge meg og sove bittelitt til....:) hi hi. Det var godt i alle fall. Været er egentlig greit. Mye sol og mye skyer. Så gidder ikke sitte ute heller. Skal egentlig ta husvasken i dag, men har ikke kommet i gang ennå..... Skulle bare innom her en liiiiiten tur først:) Merker at humøret stiger om dagen. Forfremmelse på jobben i går og bare 5 dager igjen til 1. time på sykehuset for utredning:)

Spennende tider da :-) Ting blir bedre når utredning er igang, da vet du at du gjor noe aktivt for å lykkes :-) Bedre enn å bare gå rundt å lure og vente... Skal selv til 2.runde på utredning 7.juni. Min første gjennom fastlegen da. Var på volvat første gang i mars. Går også å venter på resultat fra sædprøven. kansje det ligger i posten idag? Må stikke å sjekke...

Burde vakse jeg også, men har good tid. Skal jo ingenting idag. Er deilig med en dag uten planer :-)

Har du lagt merke til hvor mange 13pp og 14pp'er er her inne fortiden? Begynner å føle meg normal jeg...

Siden du allerede har vært på utredning 1 gang: hva gjorde de med deg da? Jeg har tatt alle hormonprøver hos legen flere ganger uten at de kunne finne noe galt (bortsett fra at jeg ikke hadde EL) og så har han testet sæden 1 gang og skal gjøre det på nytt på tirsdag da forrige prøve var litt under normalen. Lurer på om det bare er en samtale eller om de kommer til å ta innvendig GU og evt noe andre undersøkelser.

Deilig å ikke ha noen planer ja. Alle mine venner er bortreist i dag og sambo er på jobb. så jeg kjenner at det egentlig var litt deilig å være alene i dag! Trenger det av og til:)

I natt skal jeg låne babyen til venninna mi da! Det blir gøy! Det er en liten gutt som er snart 7 mnd som jeg er gudmora til. har aldri hatt så små barn over natta før, men det blir nok bare koselig. Får vel øve meg på å stå opp om natta for å gi mat og sånn da:) hi h i. kanskje jeg ombestemmer meg for hele babylaginga i morgen tidlig....:) nei jeg tror ikke det du!

Mange med mange ppèr her inne nå ja. Ikke det at jeg unner noen andre å være i samme posisjon som meg, men litt deilig å ikke føle seg alene også:) Og så er det så mye letter å få svar på det man lurer på også da. Ellers er jeg jo inne en del på slitere også, men der er det jo så stille for tiden... Er det kanskje fordi alle er her inne?

Annonse

Det er stille på sliterne ja. Jeg er inne og leser, men svarer ikke så ofte fordi jeg ikke vet svaret. Har selv aldri hatt pergo eller noen diagnoser så har ikke mange råd å komme med. Men her inne har jeg peiling da.

På volvat så tok jeg masse blodprøver og sjekka hormonene og hadde GU med innvendig EL. Alt var normalt. Så venter som sagt på mannens sædprøve og har time hos vanlig gyn 7 juni... vet ikke hva som skal skje da... kommer vel ann på resultatet til mannen tenker jeg... Håper jeg får pergo eller annet som kan hjelpe befruktningen...

Ingenting i posten enda. Kansje den ikke har kommet, skal sjekke igjen senere. Hvor lenge venta du på resultatet?

Nei unner ingen å holde på så lenge som oss. Men før var her bare nye som forsvant hele tiden og jeg følte meg så unormal. Alle andre klarte det liksom.... så deilig å vite at vi ikke er unormale. Og at en dag (snart håper jeg) blir det vår tur :-)

Ja da er vi 2 i samme båt. jeg kan heller i svare så mye på slitere for jeg har jo ingen diagnose eller har ikke gått på pergo.

Jeg har forberedt meg på pergokur etter torsdagen da, for siden jeg har tatt blodprøver på EL 2 ganger uten å påvise EL kan det jo tyde på at jeg trenger hjelp til det da (selv om jeg hatt pos hjemme EL-tester fra CB hver gang). Hvis ikke alt er tett da. Jeg håper jo at de sjekker med sånn kontrastvæske også når jeg først er der da.

Blodprøvene tok det ca 1-2 uker å få svar på og sædprøven tok ca 1 uke å få svar på. Denne gangen tar det 2 dager å få svar på sædprøven siden vi skal inn å få resultatene på torsdag.

Jeg føler meg litt sånn gamlemor her inne jeg da. Er jo 29 år og har prøvd lenge og føler det er mange som er knapt 20 og fulle av spm her inne. Samtidig så kjenner jeg meg veldig igjen i spenningen foran hver IKM med testing, testing, testing, leting etter symptomer osv. Har sluttet å lete etter symtomer, teste for EL og grav. Nå temper jeg og så får vi rett og slett vente til neste uke før vi vet veien videre.

Håper også at det snart er vår tur altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...