**Baby**number**two** Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Har en Brio Duo og lurer på når det er normalt at man skifter til sittedelen? Datteren min er 4 mnd nå. Synes det er litt tidlig, men så ser jeg så mange andre små bebiser som har sittevogner...
Kakeåndsen Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Jeg lot ikke vesla sitte i vogna før hun satte seg opp selv. Dersom bagen fortsatt er stor nok ville jeg nok ha fortsatt med den en stund til....
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Min er 8,5 mnd og får ikke sitte enda for hun kan ikke sette seg opp selv. Så 4 mnd var veldig tidlig.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 jeg begynte tidlig med sportsvogn til alle mine, men da kunne ryggen legges helt ned.. kan den det er det ikke noe problem. den ene var bare 3 mnd , men det var på vinteren og fikk ikke saueskinnsposen i bagdelen til vogna , så da var jeg nødt (men hun satt ikke !!) minsten begynte med sportsvogn da hun var 7 mnd men den ryggen kunne også legges helt ned . kjenner ei som ikke hadde bagvogn til sine i det hele tatt og igjen kunne ryggen på vogna legges helt ned ..
**Baby**number**two** Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2006 Takk for svar Synes også det er veldig tidlig med 4 mnd. Höres jo fornuftig ut å vente til hun sitter selv.
Tredjemann på vei :D Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 vi skifta til sportsvogndelen da han var 6-6,5 mnd gammel, til 17.mai slik at han skulle få sitte bittelitt og se seg rundt. han synes det er så gøy at han sitter og ler mens vi triller hvis han ser noe han syns er morsomt! han får ikke sitte så veldig lenge av gangen og når han sitter så er ryggen på vogna på det nest-nederste hakket slik at han bare kan legge seg ned om han blir sliten. når han sover legger vi den helt ned.
Pøbelfrøet Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Gutten vår var bare litt over 5,5 mnd da han klarte å sitte selv, (ordentlig strak rygg, veldig sterk, har vært sterk hele tiden). Han nektet å ligge i bagvognen da han var våken når vi var på kjøpesenter o.l. Da klarte han å ta tak i kantene på baggen å reise seg opp, så deretter ble det sportsvogn for vår del. Bag-vogn når han skal sove da:o) Men han liker å sitte å se seg omkring, men selvfølgelig vi lar han ikke sitte i timesvis, legger jo ned ryggen å sånn )
tone.m Skrevet 27. mai 2006 #8 Skrevet 27. mai 2006 På Mistralen står det advarsel om at man ikke skal bruke vogna til barn under 6 måneder.
Beama Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 Har en brio kombi vogn... og jeg blir snart nødt til å slutte å bruke bagen...Den er rett og slett for kort.. har ca 5 cm å gå på nå... Frøkna er nå 3,5 mnd.. Men når jeg slutter å bruke bagen får hun ikke sitte i vognen før hun gjør det selv.. Skal få ligge flat oppå en dyne nede i den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå