Gå til innhold

NemiIsabellas mamma.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare si at vi er fler i samme situasjon. Jeg er forsåvidt ikke alene mor, men vi har kun sambos inntekt å leve på og med husleie og strømregning blir det ikke så mye til overs, ikke en god følelse å sitte der uten penger nei. Men vi handler inn alt det snuppa trenger når han får lønn så vi er sikre på at vi ikke skal gå tomt for det hun trenger, middagen hennes lager jeg selv....funnet ut at det blir billigere...bare et lite tips. Denne uka har vi vært helt blakke, men vi kjøpte maaange kylingfileter når det var et supertilbud her og ris hadde vi også i massevis, pluss at vi også hadde kjøpt sånne bak-brød-selv poser på tilbud, så det er det vi har spist hver dag nå. Det er absolutt ikke lett å være i den situasjonen og ting kan virka ganske utgjort mange ganger.....men det går over....jeg søker på det jeg kan søke på av jobber nå i håp om å få en av de, men unge mødre er visst ikke det mest populære å ansette. Men men....ting blir bedre og du er absolutt ikke alene om å ha det sånn...selv om det sikkert kan føles slik av og til.

Bra det ordna seg for deg i går ihvertfall! Stor Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...