Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Hei, Hvor lar dere barna sove på dagen? Har en liten på 2 uker og har ikke funnet ut hvordan jeg skal la han sove på dagen. Han sover jo store deler av dagen, og synes det er tungvint å legge han opp i sengen. Har brukt litt sofaen og vogna. Har også en vippestol, men vet ikke hvor god den er å sove i. Gode forslag mottas med takk :-))
Hame ble født Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 hei vippestol er ikke bra for barn, fysio sa man kan bruke d 20_30 min. Jeg legge Mina bag om dagen *kurv* i stue sammen med oss og besøkene, kl 22:00 legge vi oss på hver seng. Jeg syns hun må ha forskjell mellom dag og natt. lykke til
anesam Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Når han var så liten som din sov min både på sofaen, i vogna og ellers der det passet seg! Nå når han er blitt større sover han bare i sengen! Avogtil i vognen hvis vi er noen steder! Du kan jo la han sove i bagen til vogna? Da kan du plassere han der du vil!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Tigergutt har sovet i vogna på dagtid. Han sover bare ute. Legger han i vogna på altanen og der sover han 2-3 timer 2-3 ganger for dagen! En skikkelig frilufts-tigergutt m.a.o. Han er så frisk i kinnene når han kommer inn for mat og kos. Mormoren kaller han bare for "uteliggeren", he he! Tror de fleste sover ekstra godt og ekstra lenge i frisk luft ;0)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Takk. Da blir det som vi har begynt, litt sofa og litt i bagen til vognen. Skal prøve å la han sove ute nå når været er blitt bra.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 Tigergutt sto ute i all slags vær han, fra han var 2,5 uker. Ble født tidligere på året så det var en del kaldere da også. Har aldri vært forkjølet eller syk av noe slag! Bare dekk vogna godt til om det regner, ha på passe med klær og ikke la det trekke inn i vogna. Her koser han seg i både sol og regnvær :0) Lykke til!
Pøbelfrøet Skrevet 27. mai 2006 #8 Skrevet 27. mai 2006 Vår gutt ble født i slutten av oktober, han sov i vonga si i stua på dagtid og sprinkelsenga si på natta. Lettvint å ha han i nærheten når han sov så mye til å begynne med ) Nå sover han ute i vogna si på dagtid (7mnd).
mai mammaen til to Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 jeg ligger datteren min i korgen i stuen på dagen..ev i vognen...men må si at jeg skjemmer henne litt for mye bort..hehe..får sove i armene mine en del også.....og på magen min. det elsker både hun og mammaen...
mai mammaen til to Skrevet 27. mai 2006 #10 Skrevet 27. mai 2006 angående vippestol, det kommer vel kanskje litt an på hvordan denne er??? den vi har fått låne er veldig bøyd i ryggen..så vi har ikke begynt å bruke den...men skal få låne en av en venninne. hennes er sånn man kan legge helt flat...da er det jo ikke noe problem om hun sover i den vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå