Gå til innhold

Noen i oslo/akershus som har lyst å snakke litt da? :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, har ikke vært her siden jeg var rundt 6 mnd på vei (nå er snuppa 2 mnd) så ser det har kommet maaaaaange nye her nå:) noen i oslo/akershus som har lyst til å snakke litt? dagene blir liksom så utroooolig lange når man bare går hjemme med en liten baby:) Ingen av vennene mine har barn eller er gravide så hadde vært litt koselig med noen som man kan dele litt erfaringer med å sånn.. Folk uten barn synes ikke alltid det er like gøy å høre om gul og grønn bæsj, gulp og sikkel hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.. Jeg bor i Akershus.. er bare 10 uker på vei.. men synes det er kjempekoselig å snakke.. kjenner ingen her inne (siden jeg ikke er så aktiv, her inne) klem meg

Skrevet

Heihei!

Jeg har en sønn på samme alder som jenta di, og bor for tiden i Oslo. Siden jeg var ca 4 mnd på vei har jeg møtt andre unge gravide (og nå mødre) på bim-treff en gang i mnd, og noen av oss har faktisk blitt gode venner som treffes ofte:)

Det skal være et treff i Oslo nå på onsdag, så hvis du får det til er det jo bare å komme!

Skrevet

Hadde vært kjempe kos å være med på treff :) :) hvor er det det er hen da? å når?

Skrevet

Egon på Byporten onsdag kl 17.00 tror jeg.

(Se eget innlegg på denne siden)

Snakkes!

Skrevet

Hallolille mor..

hehe..

du får bare si ifra om vi skal møtes en dag, vi og barna, hehe.

fortsatt ikke sett snuppa di, :o)

håper alt er bra med dere..

hilsen Cathrine og hennes sjarmør.

Skrevet

heia:) :) ja har sett etter deg på msn, men har vært så opptatt i det siste så har bare vært der på rare tidspunkt og ikke så lenge av gangen.. Nå er det jo byfesten i lillestrøm snart, å hvis det blir fint vær så kunne vi kanskje tatt oss en tur? døøøør etter å komme meg litt ut av huset hehehe:) du får sende meg en melding om det passer da vettu! var innom hjemmesiden din i går å tittet litt foresten, orhan er jo det skjønneste lille vesenet da *smelte* :) jaja, snakkes snuppa!

Skrevet

hei:)

bor i oslo, er bare 10 uker på vei, men som kommende mor er det et must å høre om gul og grønn bæsj:) har mye i vente så læring er vel bra.

er 18, blir 19 i juli, så blir ung mor.

hvor i oslo bor du?

hilsen Nora

Skrevet

hei hei nora:) bor ikke i oslo, men litt utenfor lillestrøm så er ikke så langt unna.. Blir 19 i juli jeg også :) :) har du msn eller?

Skrevet

hei:)

var nettopp inne på siden din, nydelig tulle du har altså. smeltet helt. sikkert gøy med en jente. gleder meg til å vite hva jeg får. har msn ja, men er der aldri. holder meg her...hehe. du kan jo få hotmail adressen min forde: [email protected].

er du ferdig med vgs eller? skulle egentlig brukt all min tid til å lese til eksamen men dette dukket jo opp og da er det så mye annet som er så utrolig mye mer interessant;). prøver å lese litt da, må vel studere etterhvert.

klem Nora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...