Gå til innhold

Noen i oslo/akershus som har lyst å snakke litt da? :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei, har ikke vært her siden jeg var rundt 6 mnd på vei (nå er snuppa 2 mnd) så ser det har kommet maaaaaange nye her nå:) noen i oslo/akershus som har lyst til å snakke litt? dagene blir liksom så utroooolig lange når man bare går hjemme med en liten baby:) Ingen av vennene mine har barn eller er gravide så hadde vært litt koselig med noen som man kan dele litt erfaringer med å sånn.. Folk uten barn synes ikke alltid det er like gøy å høre om gul og grønn bæsj, gulp og sikkel hehe :)

Fortsetter under...

Heihei!

Jeg har en sønn på samme alder som jenta di, og bor for tiden i Oslo. Siden jeg var ca 4 mnd på vei har jeg møtt andre unge gravide (og nå mødre) på bim-treff en gang i mnd, og noen av oss har faktisk blitt gode venner som treffes ofte:)

Det skal være et treff i Oslo nå på onsdag, så hvis du får det til er det jo bare å komme!

Annonse

heia:) :) ja har sett etter deg på msn, men har vært så opptatt i det siste så har bare vært der på rare tidspunkt og ikke så lenge av gangen.. Nå er det jo byfesten i lillestrøm snart, å hvis det blir fint vær så kunne vi kanskje tatt oss en tur? døøøør etter å komme meg litt ut av huset hehehe:) du får sende meg en melding om det passer da vettu! var innom hjemmesiden din i går å tittet litt foresten, orhan er jo det skjønneste lille vesenet da *smelte* :) jaja, snakkes snuppa!

hei:)

bor i oslo, er bare 10 uker på vei, men som kommende mor er det et must å høre om gul og grønn bæsj:) har mye i vente så læring er vel bra.

er 18, blir 19 i juli, så blir ung mor.

hvor i oslo bor du?

hilsen Nora

hei:)

var nettopp inne på siden din, nydelig tulle du har altså. smeltet helt. sikkert gøy med en jente. gleder meg til å vite hva jeg får. har msn ja, men er der aldri. holder meg her...hehe. du kan jo få hotmail adressen min forde: [email protected].

er du ferdig med vgs eller? skulle egentlig brukt all min tid til å lese til eksamen men dette dukket jo opp og da er det så mye annet som er så utrolig mye mer interessant;). prøver å lese litt da, må vel studere etterhvert.

klem Nora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...