Gå til innhold

September: Hmf, vondt nederst i ryggen/rumpa :(


Snafs 81

Anbefalte innlegg

Å nei, er det bekkenløsning? Våknet opp i dag og hadde plutselig vondt nederst i ryggen, litt på den ene siden av rumpa. Vondt å bøye meg og sitte også. Æsj, hvis jeg har fått bekkenløsningsmerter nå, blir det bare vondere og vondere fra nå av eller...? Har forsøkt å tøye-strekke-massere-styrke-knipe-aaalt for å unngå dette jo... grrr.

 

Noen som har noen tips?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, høres lurt ut det. Hvor er det de har vanngym i Oslo da? Og får man henvisning fra legen om fysio så det blir gratis, eller bestiller man privat?

 

Følte meg som en 90-åring da jeg våknet opp i dag ;) Har vært i så fin form fram til nå, ikke vært kvalm eller noe (nå får jeg nok igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også bare være isjas-smerter! Jeg hadde det riktig så vondt i rompa etter en fotballtrening. Smerter fra rompa som "strålte" opp i nederste del av ryggen. Visstnok vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig vondt i halebein, nederst i rumpa og ryggen. Fikk konstatert bekkenløsning va legen.Du burde prøve vanntrening, Oslo trimsenter har. Men du må få henvisning fra legen, det har hjulpet meg mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar:)

Oslo trimsenter? Får høre med legen jeg da... går jo på gravid-yoga, men tror ikke det hjelper så mye.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...