Gå til innhold

NemiIsabella sin mamma, se her litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest igjennom alle svr du har fått.

Noen hyggelige og noenmindre hyggelige.

Men føler at mange var litt på villspor, for det du bad om råd for var denAKUTTE situasjonen som oppsto.

Det at du har høy strømregning, det gjør deg ikke mett og go der og da.

Tror mange missforsto, og lot seg rive med.

Godt at du fikk i deg litt mat.

Du vet, uten mat og drikke.....

Håper dette var en engangs greie, men klart, når du forventet barnetrygda, og de på trygdekontoret klura så du ikke fikk den, ja da er det jo ikke din feil!!

Men ta imot det tipset og ha litt pasta, eller en hundrelapp godt gjemt for veldige krise situasjoner.

Har tengt så mye på deg, og synes det er trist at du skal hetses sånn.

Ikke slik det skal være å blottlegge seg og be om råd.......

......kanhende en del har inne burde feie for egen før først!!

Ta vare på deg selv, og din lille datter.

Ønsker deg alt godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

støtter deg 100 % på denne , anonym

Skrevet

Det er mange som skriver før man tenker seg om, og jeg angrer bittert på at jeg faktisk spurte om råd her. Det var ikke ett tulleinnlegg slik som mange tror!! Men jeg kan forstå at jeg kanskje ordla meg litt feil men når jeg ville rette det opp ble jeg hetset enda mere.. Til slutt så bare tenkte jeg at jeg kan gi blaffen i de menneskene nå som det har ordnet seg.

Såklart så skulle jeg gjerne ha trylla vekk hele innlegget før folk svarte men når man ikke har den slette funksjonen så må jeg bare stå for det jeg skrev. Men takk for støtten !!

Skrevet

Skjønner godt at du spør om råd her inne, og at du ønsket å være anonym. Og det var jo synd at du glemte å trykke på anonymknappen, for det er nok mye lettere for folk her inne å trakassere en med nick. Og du vet hvordan dyr opptrer i flokk, henger seg på hverandre:-) Tror ikke det er så mange bedrevitere som slenger mest, men kanskje folk som selv sliter. Og da blir det jo litt bedre når man ser at andre sliter mer. Det er jo det samme som at ofte har en mobber blitt mobbet selv.

Så ikke bry deg om det enkelte skriver, det er så mange fler her inne som ikke bryr seg med slikt.

Så lykke til videre, ting ordner seg alltid.

Men en ting; tror jeg ville gjort noe med den strømregninga. Den er alt for høy, og da er det kanskje bedre og flytte.

Klem

Skrevet

jeg skal flytte men jeg har 3 måneders oppsigelsestid!! og innen den tid må jeg finne ett annet sted å bo slik at jeg ikke står på bar bakke når de 3 måneden har gått.. Har snakket med flere voksne personer her , både på DIB og andre nettsider og de mener at det må være noe riv ruskende galt med huset!!

Jeg har blitt mobbet siden jeg kunne gå omtrent men det gjør meg IKKE til en mobber! Man er faktisk inne på en nettside der mobberne har barn så vil jeg ikke vite hvordan det kommer til å gå med barna om de har så fordomsfulle foreldre... Stakkars !!

Det som ikke dreper deg,gjør deg sterkere...

Skrevet

støtter deg også HI ;)

Skrevet

skriver under på HI sitt innlegg =)

Skrevet

Mente jo selvfølgelig ikke at ALLE som hadde blitt mobbet, gjorde det selv da:-) Men tror de som slenger mest når det kommer noe de kan ha det morro med, da feks at du glemte å være anonym mer, er de som også ikke har det så bra. De føler seg kanskje bedre når de kan sitte å være anonyme og kritisere din økonomi. Så har kanskje de det på samme måte.

Så hev deg over det, og veldig trist å høre at du har blitt mobbet.

Har også tenkt tanken mang en gang at det er mange barn i dette landet med fordomsfulle foreldre....det er bare å lese det enkelte her inne klarer å få sagt noen ganger det ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...