Gå til innhold

hei jenter! er det normalt at..

Snooopi

Anbefalte innlegg

.. jeg merker en konstant "noe" i høyre side? det startet i går og fortsetter...?

jeg er helt nygravert, er 4+6 i dag.

Håper dere kan berolige meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men jeg er andregangs og 4+0, har svake mensmurringer og tror det er normalt. Husker ihvertfall at jeg hadde mye mensmurringer i begynnelsen i forrige sv.skap også. Trodde ikke at jeg var gravid for det kjentes ut som at mensen var på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det sånn hele tiden. er i uke 10 nå.

Det er sikkert ligandene som holder livmoren på plass som strekker seg fordi livmoren vokser.

Kan også komme av at når en er gravid, får en en syste på den eggstokken som egget kommer fra som produserer hormon. Dette kan kjennes i siden. (gyn sa dette når jeg var der i går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syste høres så skummelt ut, men det er altså normalt?

Jeg har ogsåkjent litt nedi området der, er 6+0. Krysser fingre for at det har sin naturlige forklaring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånne "murringer" i magen. Noen ganger mensmurringer, andre ganger kjennes det ut som det kommer fra en av eggstokkene (varierer hvilken side). Har hatt det siden før jeg fikk positiv test, er nå 6+2. Ei venninne er også gravid (uke 11) og har hatt det på samme måte hele tida. Så jeg velger å tro at det er helt normalt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske normalt. Hadde ganske sterke smerter i begynnelsen selv, dette var i livmoren. Stikking i sidene, sier man ofte at kan være ligamentsmerter. Det roer seg sikkert etterhvert, hvis det er der hele tiden nå.

Jeg er 10+0 og har bare stikkingen en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...