Gå til innhold

Lykken varte bare 9+5 :(

Anbefalte innlegg

ja da har jeg akkurat sponabortert. Det startet torsdag ettermiddag med svak brun/rødbrun slim, fortsatte med frisk blod utover dagen igår. Kjente at smertene tok seg opp i natt og morgentimene. Blødningene også. Jeg kjente på takene at det ville komme noe og satte meg på do. Ganske rart faktisk, jeg kjente det godt. Først kom det en poselignende sak og etterpå kom morkaka.

Beklager detaljene, men det var ikke så ille som sist gang. Hadde min forrige SA 2. mai i fjor. Denne gangen gikk jeg 25 dager lenger. Hadde termin 24. desember, så denne juleaften blir nok litt ekstra sår.

Ja da kommer jeg vel inn hit igjen da. Hadde ikke tenkt meg det egentlig. Først tenkte jeg dette orker jeg ikke en gang til, men allerede nå tenker jeg. Tror jeg vil prøve litt til. Det må da gå bra 3. gang hvis en skulle være så heldig å bli gravid igjen.

Vel tiden får vise.

Jeg har vært inne her å lest jevnlig, så jeg er ganske oppdatert.

Kl

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5173186-lykken-varte-bare-95/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lille my,

Sender en klem og alle gode tanker..

Her inne er det ganske mange som haft SA, når det skjer så er det så fryktelig leit, så tomt. Stakkars kjäre deg. Skal du til lege og sjekke opp tingene?

Det er vanskelig å finne ord. Jeg kan bare önske og håpe at du snart blir gravid igjen og at alt da går bra. Håper også du får hjelp hos lege.

Masse klemmer,

Kjære LilleMy63.

Dette var kjempetriste nyheter, føler virkelig med deg. Skjønner godt at ting ikke akkurat oppleves som rettferdig akkurat nå, og det er det jo ikke heller :-( Sender deg en stor trøsteklem, og håper du får hjelp og oppfølging av en snill og dyktig lege som skjønner hvor tøft dette er.

Uff, og uff det var da trist at det skulle gå galt nå igjen. Livet kan føles meningsløst og urettferdig når man opplever slikt. Kommer her hundre klemmer og mange gode tanker til deg sånn midt opp i alt sammen.

Det var fint og se at du ikke har gitt opp men skal prøve igjen så snart det er mulig for det er håp for oss alle. Det tar bare litt lengre tid for noen av oss å få våre etterlengtede sjarmtroll.

Masse lykkeønskninger fremover

Tusen tusen takk alle koslige damer for all støtten dere har gitt meg. Det varmer virkelig.

Mange tanker som raser rundt i hodet på meg om dagen. Følelsene er opp og ned. Og så har jeg min første konfirmant på søndag 4. juni. Jeg som tidligere var bekymret om budanen ville passe. Det trenger jeg ikke å tenke på nå lenger. Er bare glad for at det skjedde når det skjedde og ikke midt oppe i konfirmasjonen.

Så det er godt at jeg har hatt annet å tenke på også. Jeg er så utrolig glad for de to barna jeg har og det er selvsagt flott hvis det skulle klaffe med en til.

Lykke til med oss modne damer. Vi satser på rask overgang som noen før her snakket om :o)

Stooooooor klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...