Gå til innhold

Smerte ved hosting og nysing :://

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sånn er det for meg også. var det fra uke 5-10 ca, og har nå kommet tilbake, men i mye sterkere grad. er 23+6. Gjør også ofte utrolig vondt når jeg har sittet eller ligget og skal rette meg ut igjen og stå eller gå. Gjør vondt fra der nede ved skambeinet/urinblæra og langs hoftebeinet og over og bak i ryggen... Snakket med legen min på onsdag, hun syntes det hørtes ut som muskler/sener/ligamenter som strekker seg og vokser. Noen flere med erfaringer med sånne smerter? er jo litt nysgjerrig på hva det kan være (prøver å være mere nysgjerrig enn bekymret...)

*dytter* fordi jeg har det samme... spesielt om natten når jeg står opp for å gå på do, river det veldig enten på høyre eller venstre siden.... mest på høyre.. Kommer også når jeg har sittet i ro en stund, f.eks på en forelesning, sett noe på tv etc..

Annonse

så godt å høre, nettene er skikkelig plagsomme, må krøke meg sammen for å komme meg inn på badet og gå på do. tror jeg skal be legen undersøke det litt nærmere på mandag, men blir beroliget av å lese om dere andre som også kjenner dette.

Jeg har det på samme måten.. Har snakka med jordmora om det, og ho sa at det er vanlig å ha vondt sånn.. Er det smerter som varer og varer så tar man kontakt med lege evt.

Ho sa at det å være gravid innebar mange ulike "vondter", så vi måtte rekne med å kjenne litt av og til.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...