Lene27 Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Har dere som har begynt å gi fast føde til barna de i høystol når de spiser eller hvordan inntas maten hos dere? her har lille sittet for det meste i vippestolen, men der gir han så mye fart at det snart ligner mer på en katapult enn en vippestol Har prøvd et par ganger å ha han i høystolen, men han er nok ikke helt moden for den enda.... hmmm... *lurer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg kjøpte stol i går, og det går kjempe bra. Satt Mia i stolen, og ho begnte å gape. Se gjerne bilder av det på www.lillemiahenriksen.piczo.com på "første gangen jeg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har jenta mi i høystol, Det er ikke en slik "gammeldags" høystol, men en fra "fisher prise". En sånn i plast, som man kan regulere høyden på, og seteryggen kan legges litt bakover. Og så er det avtagbart "bord til den, og 5-pungts sele. Denne bruker vi og det går veldig greit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Pjokken min er så rund i rumpa at han er ikke i nærheten av å "sitte selv" enda han, så her sitter vi i vippestolen. Holder foten min på den sånn at han ikke klarer å vippe, da går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Her har jeg inntatt maten i vippestol inntil i går. Fungerte dårlig siden han bare hang som en sekk forover! Måtte jo bruke makt for å få ham til å sitte skikkelig! Vi har nå kjøpt bøyle til tripp trappstolen. Han sitter litt skjevt og dårlig i den, men det blir vel bedre etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 Lillegutt sitter i vippestolen, og ja han vipper han også. Har fått skikkelig teket på deg også... Høyrefoten går frem og tilbake og som oftest så vifter han med armene også. Jeg prøde også høystolen, men han er ikke klar for den. Kan jo ikke sitte enda, så han hang. Så den får vente til han kan sitte i allefall. Frem til da får vi ta det som en utfordrning, han blir litt full av grøt enkelte ganger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå