Rotekoppen88 Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 å lese noe særlig for barna deres? Her prøver vi å komme igang med litt pekebøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Det hender vi titter litt i bøker sammen, men jeg har så dårlig utvalg av pekebøker. Noen som har noen gode forslag av gode bokklubber vi kan melde oss inn i og som ikke koster skjorta??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi er medlem av Go Boken. Og min lille ELSKER bøkene. Prøver å "lese" i dem hver keld før kveldsstellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi har å meldt oss inn i goboken. litt dyrt, men får jo en god del i pakkene, da. Leser litt til han og ser i bøker, men aller mest liker han å lese avisa sammen med meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi er ogsåmedlem av go`boken. Er egentlig bare sånn passe fornøyd. Nå sist fikk vi en rund "bok" som laget tuba eller fløyte lyd når vi snudde på den. Synes den virket litt teit, og ikke spesielt egnet for min 5 månting vaffal.. Avisa er den mest populære "boken" her også foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi er også medlem av go`boken og er oså bare passe fornøyd... Vi prøver og lese litt men her skal det meste i munn om dagen så det er ikke så lett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå