Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en del kommentarer om at jeg smører inn jenta mi om kvelden. Jeg begynte ikke med det før jeg følte det var HELT nødvendig, da hadde hun tørre flekker over hele kroppen som klødde til henne stakkar. (Bada kanskje en til to ganger i uka da, med olje).

etter at jeg begynte å smøre henne med en kjempegod fet krem ble huden helt babymyk igjen. jeg har prøvd å trappe ned flere ganger, siden jeg får så mye kommentarer på det, men de tørre flekkene kommer alltid tilbake.

er det noen som har noen råd til hvordan jeg kan trappe ned, hvis det virkelig ikke er bra å holde på slik? Jeg trodde tørr hud måtte tilføres fuktighet jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nå vel ikke fatte at det skal være farlig så lenge du bruker en mild krem til baby vel. Bedre det enn å klø før henne vel? men kanksje olje holder lenre så slepper du smøre hver kveld? Hun har ikke eksem da eller noe?

Skrevet

tenkte jeg kanskje skulle "foebygge" eksem, siden jeg selv hadde litt atopisk eksem som lita..

Nei det må være verre for henne å klø ja.. men jeg burde kanskje prøve å smøre annahver kveld..

Skrevet

jeg ville ha sjekket det. Veninnen min har også atopisk eksem og n å har babyen fått også. Var ikke mye men bare litt så hun fikk en egen krem til babyen:)

Skrevet

JEnten min har også veldig mye tørre flekker på kroppen, spesielt på ryggen og armene.. JEg smører henne med Ceridal, veldig feit krem, brukes også som kuldekrem. Det virker veldig bra.. SMør henne du, og ikke bry deg om hva de andre sier, det er din baby..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...