Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våger meg inn her, jeg.. Har lest her inne en stund, men tenkte det var mye hyggeligere å være med dere "på ordentlig"!

Kan jo fortelle litt om meg til å begynne med.. Jeg og mannen min har prøvd i 11 mnd nå, og startet med å ta noen prøver etter påske. Blodprøvene av meg har ikke gitt gynekologen svar på noe ennå, så jeg var og tok nye prøver i går, 1 uke etter positiv el-test. Ellers hører det med til historien at jeg har veldig ustabile sykluser som varierer fra 30 til 50 dager. Har begynt hos akupunktur for å se om det kan hjelpe meg med dette.

Mannen min har tatt en prøve etter påske som viste bra kvalitet, men det var veldig, veldig få av de. Han skal ta nye prøve i midten av juni for å se om antallet har økt. Har det ikke det ser det ut som vi må ha ISCI.

Vi klarer å leve greit med lengselen vår, men ønsket om barn blir ikke akkurat mindre ettersom tiden går.. Noen dager er det helt pyton, mens andre dager går det bedre - dette vet dere nok alt om...

Håper på noen gode "samtaler" her inne med dere:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hjertelig velkommen skal du være. Jeg håper ikke du trenger å være her så lenge, men på dette forumet er alle snille med hverandre og vil hverandre vel. Jeg kaller de andre for enger:o) Det er alltid svar og trøst å få når man trenger det.

Lykke til, og så "snakkes vi" senere.

Skrevet

Hei...Godt å vite at man ikke er alene med disse følelsene og lengselen(Men forferdelig trist) Hører det er flere som er å tar akupunktur,det må jeg også prøve:D

Hadde faktisk ikke slått tanken selv før jeg kom til denne siden...Her får man jo så mange gode råd...Jeg også satt bare å leste her til å begynne med,men når jeg først har mldt meg inn så får man jo så god hjelp hvis det er noe man lurer på.. Mannen min var også å testet seg,han hadde veldig stor mengde men for mange døde,så han fikk noen tabletter som skulle hjelpe(det ble jo helt ny konsistens) så krysser fingre for at den funker nå..

Hilsen

Skrevet

Hei igjen, hyggelig med hilsner allerede:-)

Har hørt tidligere at menn som ikke har normal kvalitet har fått tabletter for dette, men det virker som det bare gjelder når det er noe med bevegeligheten og antall levende, og ikke noe med antallet? Jeg vet ikke, men bare antar etter det jeg har hørt. Mannen min fikk i alle fall ikke noe mer informasjon om at han burde gjøre noe annerledes eller ta noen tabletter... Likevel tar han sink, selen, omega 3.6.9 og ginseng, da - for det har han lest seg frem til at skal være bra..

Akupunktur kan i alle fall være verdt å prøve, det var sånn jeg tenkte.. Det kan jo ikke gjøre det vanskligere, i alle fall - selv om det kanskje ikke skal ha noe virkning.. Hun jeg går til har hjulpet mange med å stabilisere syklusen, med å få sterkere el, og ikke minst med å holde på et evt. foster tidlig i svangerskapet.

Lykke til, og god lørdag!! Solen skinner:-)

Skrevet

Våger meg inn til dere jeg også. Er 31 år og inne i 9 pp (har lagt igjen en del innlegg på "bli gravid" i løpet av helgen for TR kom på torsdag og jeg følte verden

rase i hue mitt igjen..) Har ei jente på fem år fra før (så likevel veldig heldig, skjønt noe mangler likevel...) Jeg har imidlertid en ny samboer nå, så matchen er åpenbart dårligere eller det har skjedd ting med meg underveis (har vært sammen med ham i fire år nå og vi ønsker virkelig et barn sammen) Har derfor så smått begynt å skulle sjekke opp ulike ting. Samboeren har testet kvalitet på svømmerene og de var ok. Jeg har fått pergo, men har foreløpig ikke tatt dem for jeg vil ha en skikkelig undersøkelse - det håper jeg skal gå i orden neste tirsdag den 6. Jeg synes det er rart at de skriver ut hormonkurer uten å sjekk om alt innvendig er ok...

Nåja, dere vil nok høre mer fra meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...