Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars liten skreik ikke når han kom ut og var blå så han scora først 5. Etter et par min var scoren 9. Han måtte deretter ligge 1 time i kuvøse før jeg fikkse han... triste greier!

Marlin fikk gutt 26.10.05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første barn fikk 9, andremann fikk 10. vet om mange som har fått 10- tror ikke det er sååå uvanlig akkurat....?

Skrevet

Prinsen vår fikk 10/10 :)

Skrevet

Full pott her også. Hun fikk 10 på første, så de sjekket ikke flere ganger. Ikke som jeg registrerte ihverfall,men så var jeg vel ganske vekke også da*hihi*

Skrevet

10 på begge :-)

Hadde hastekeisersnitt... Vet ikke om det har noe å si.

Skrevet

9/10 först pga. fargen,10/10 5min seinere

Skrevet

10 til tross for at hun hadde holdt ut 40 timer med rier og stod og stanget over bekkenet hele tiden. 2 timer press. Liten tøffing da.. med kul på hodet, stakkar.

Skrevet

Jenta mi hadde 3 først, så 8, så 9. Var helt hvit og slapp da hun kom ut, tok 4 min før hun skrek! De jobbet en evighet (føltes sånn ihvertfall) med henne før jeg fikk henne på magen. Barnepleieren sprang ut i gangen og ropte etter hjelp...Hjelpes..Da var vi vettaskremte:((

Hun kom med ansiktet først, og satt fast ei god stund. Var ikke langt unna hastesnitt nei..Vi holdt nesten på å miste henne. Neste gang blir det planlagt keisersnitt skal jeg love dere!!

Skrevet

For en utrolig dum tråd. Skal man liksom skryte av hvilken poengsum barnet fikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...