M&Ida Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Heia. Var innom her plutselig idag, har ikke vært her på kjempelenge også fant jeg plutselig ei Odda-dame:-) Artig! Meg er mammaen til Even, født 14.des. Vi gikk på barselgruppe sammen. Vi flytta fra Odda nå for en mnd siden, husker du meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Fru Gyldenkron er på kamping tur. Hun kommer tilbake i morgen søndag ) Da får du sikkert kontakt med henne. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei Elvedatter. Ja, så det i et innlegg lenger ned på sida at hun skulle på campingtur:-) Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 HEI! Klart jeg husker deg! Var så synd du flyttet. Kjekt å treffe deg her inne, har du vært her hele tiden? Hvordan går det me dere? Kommet til rette i ny by? Hvordan går det med Even? Hans Marius har fått en tann og en til er på vei. I dag bet han meg skikkelig i puppen, gjett om jeg skrek..... Er veldig synd du ikke bor her lenger, kjekk jente som du er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei igjen:-) Nå skal ikke vi starte en privat samtale her inne....;-), men må svare deg tenkte jeg. Nei, har ikke vært her inne på måneder. Men ser det er stor aktivitet her inne og det er jo kjekt. Går fint med oss, bortsett fra tenner som kommer hos begge to, og storesøster sliter veldig med jekslene sine og har høy feber i dag. Even derimot er mest opptatt av å ta på tanna si:-) Har kommet til rette ja. Veldig deilig å komme "hjem", men blir litt trist når jeg tenker på alle de koselige menneskene jeg ble kjent med i Odda.....!!! Vi ser nok mye til hverandre her inne tenker jeg. Hils alle neste gang du skal på helsestasjonen da:-) Grøten hjalp forresten på nattesøvnen:-):-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Heldig du som grøten hjalp. Er blitt litt bedre nå, men enkelte netter er ikke særlig gode. Men, det kommer seg. Det skal komme en ny i gruppa på helsestasjonen for deg, hun kommer neste gang. Blir jo spennende. De tennene er noe herk, kunne de ikke bare kommet lydløst da???? Hehe, husker hvor vondt det var når visdomstennene kom. Skal hilse de andre, jeg. Vi skal jo på kontroll den 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå