tyr 73 Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Når begynner en med det? hva er fordelen/ulempene?
*ulvemor* Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 sist jeg var på helsestasjonen sa faktisk hs at det nå anbefales fra fødselen av. en sånn tynn en. Men jeg husker ikke hva grunnen var
Lilleh Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Jeg fikk beskjed av barnefysioterapeuten å begynne litt med det både i vogna, på lekeplassen og i senga - hjelper henne å holde hodet i midtstilling. Hun er skjeivt utviklet på høyre/venstre side, har favorittside og vi skal prøve å "rette" opp dette, og begynner med å trene midtstilling..
tyr 73 Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2006 åja, men da er det nok på tide å begynne nå da.. Hun er snart 9 mnd:-)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Tror ikke det er noe i veien for å begynne tidlig. Babyen blir fort flathodet på en hard madrass. Men bruk en tynn en, som er laget for babyer... Og øk gradvis dersom h*n ikke er vant med pute.;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå