Frøken Pimpernell Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Er det bare vi som er oppe så tidlig? Lillegull har bestemt seg at nå skal vi ikke sove lenge lengre,nå skal vi våkne kl sju.... Og jeg som er vant til at han sover iallefall til ni Det er vel noen tenner på gang her, er så utrolig urolig blitt og klør i munnen med alt han finner... Han vil liksom ingenting lengre, bare surmuling!!! Blir vel bedre bare disse tennene kommer Får heldigvis sove lenge i morgen da, skal i bursdag i kveld,så bestemor skal ha han over natta...Og hun ville ha han til i morgen ettermiddag jippi..... Dere får ha en fin dag alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei og hopp! Vi er våkne vi. Eller det vil si jeg er våken, lillegutt tar seg en liten lur akkurat nå. Uff, kan bli litt slitsome dager og netter når det er tenner på gang ja. Har full sympati for dere begge. Men som du sier, bare de får kommet seg opp så gir det verste seg. Da får dere litt ro begge. Når det stårpå som verst her med tenner så funker det veldig bra å ta seg en bil tur. Det virker som ristinga av bilen får lillegutt til å tenke på noe annet, og så får mamma og pappa litt fred fra all suttring. Håper du også får en strålende dag!!! Det blir det her i dag, sola er nemlig tilbake... JiPPiiiiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 hei hei... Joda, våken vi å i sju tia. Har også litt tanntrøbbel her i gården Har akkurat fått lille til å sove etter en go del surking... så nå ligger han ute i regnværet å koser seg Pappaen har gått over veien til et vann vi har liggende her for å øve med fluestanga si så nå er jeg helt alene og koser meg glugg ihjæl her )) En riktig fin lørdag til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Åh, der er litt tøft at morgenen blir forskjøvet 1 time tidligere. Her tuller lillegutt sånn om natta nå, så vi har vært oppe tre ganger i natt og hylskreket. Så vi er litt trøtte i dag..... Tror det er tann nr. 2 som er på vei.... Så jeg håper den dukker opp snart, den første kom 19. mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Heisann vi var oppe i 15 min. i 7 tia også sovnet vi igjen. var ikke oppe før 10.15. det var godt skal jeg si dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå