Gå til innhold

Lurer på å fortsette som dagmamma,noen intreserte?

Anbefalte innlegg

Jeg har snart jobbet som dagmamma i 17 mnd og tenker litt på å starte opp igjen fra juli/aug/sep.

Jeg kan vel si litt om hva jeg kan se for meg,så får andre se om de syns det kan tilpasses sine behov.

Vil jobbe hvitt med kontrakt og jobbe 5 dager pr uke.

Har mye erfaring med å passe 2 barn av gangen,og er ikke helt sikker på hvordan overgangen kan være fra 2 til 3 barn.

Derfor er det vel best at jeg kan starte med 2,så kan jeg se om jeg etterhvert kunne tatt inn et tredje barn.

Ang alder så er det ikke noe promblem om barnet er veldig lite,men er de så store at det beste hadde vært barnehage så er det ikke sikkert det blir så lett.

Jeg syns beste alder på nye dagbarn er opptil 18mnd ved oppstart,og kan godt gå så langt ned som 6mnd.

Kan oppgi gode referanser og attester fra både nyere tider og lengre tilbake og er en omsorgsfull,ansvarsfull og seriøs dagmamma.

Selvfølgelig røykfri,aktiv bruker av åpen barnehage og ellers mye ute.

Kan si at jeg må komme hjem til noen,min leilighet er ikke stor nok til barnepass.

Håper noen vil sende noen ord og fortelle om sine barn og behov,og det kan sendes til denne mailadr:[email protected]

Fortsetter under...

Hei.

Vi trenger dagmamma til ei jente som nå er 10 mnd.Vi trenger dagmamma fra starten av august. Lurer på hvor du bor. Vi bor på Fossum ved Eiksmarka. Du kan godt vere hos oss hvis det skulle passe seg slik. [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...