Gå til innhold

April: Mjanne - HURRA!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så hyggelig at dere husket på meg. Nå ble jeg glad *smile fra øre til øre*

Har ikke vært her inne på noen dager har vært en tur på hytta og koset oss.

Jeg hadde en utrolig toppers bursdag. Beste på mange år. Fikk "egodag" av samboeren. Han hadde fri, så han tok snuppa. Jeg fikk visakortet hans og beskjed om å reise innover å handle og kose meg litt på egenhånd. Helt topp. Jeg fant meg masse fint. Ble sminket på Body Shop også. Det var veldig gøy og lærerrikt. Hun la en veldig fin dagsminke på meg. (Og klarte jo å lure meg til å kjøpe noe selvfølgelig). skulle prøve selv dagen etter, men det var ikke så lett som det så ut som gitt.

Når jeg kom hjem så hadde sambo ryddet og vasket litt hjemme og gjort det klart til kakegjester. Så jeg var strålende fornøyd med dagen.

Var hjemme rundt 5 tiden for jeg måtte jo rekke å kose litt med Maiken før hun la seg, men gjett om jeg fikk kjeft av dattra mi da. Hun ble først veldig glad for å se meg, men så ble hun illsint på meg bare jeg satt henne ned, eller skulle gå i et annet rom osv. Hun var etter meg hele tiden og hyla og sutra. Var vel redd jeg skulle dra igjen. Siden har hun vært ganske så klengete, så hun er nok kommet i denne klengefasen jeg leste et innlegg her om litt tidligere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...