Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg lurer på om eg kjente babyen min i dag eller om det er magen min som driv litt ap med meg, vonar nokon av de som er kome lenger i svangerskapet eller som har fødd før kan svara meg.

Eg er i følge legen 15+6 i dag, min følelse seier 16+4 (spent på UL i juni, som kanskje kan gje meg eit meir sikkert svar). Uansett; i kveld fekk eg ei rar kjensle i magen, det var ikkje romling eller bobling som mange snakkar om, men det var som eit sug i magen og tilhøyrande kiling.. Fekk det etter å ha reist meg opp frå sofaen til svigers og kjente det fleire gonger i bilen på veg heim (ca 10min biltur). Kan det vera babyen min eg kjente??

Håpar nokon har tankar til meg :)

Ha ein fin helg jenter :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5170909-%C3%A5-kjenna-liv-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

Jeg følte jenten min rimelig tidlig...en uke før deg tror jeg. Det kjentes ut som en slags sprellende fiskehale sånn ca... Jeg har ikke hatt boble-følelsen egentlig. Tror at når du er i uken som du er nå,så er det naturlig å kjenne bittelitt. Jeg stolte på instinktene mine da jeg kjente henne, spurte jordmor senere om det og hun mente at det nok var babyen jeg hadde kjent ja....

Men,bare vent,- nå er jeg i 25 uke ( hjelp som tiden flyr) og hun har fest der inni flere ganger i døgnet :)

Hei!

Det er nok sikkert babyen ja:-) Jeg kjente min tidligere enn det du gjør, selv om jeg er førstegangs, så det er fullt mulig. Jeg heller kjente ikke boblene eller fiskehalen, men en "pirking" fra innsiden. Gikk mange dager mellom hver gang jeg kjente dette i begynnelsen da, men fra ca. uke 17 har jeg kjent babyen hver dag - er nå 22+1 og det er full fest i magen mange ganger i løpet av dagen:-)

Ha ei fin helg du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...