Gå til innhold

Huff og huff og atter huff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

velger å signere anonymt her... Hva synest dere om dette : Jeg er 1.81cm og veier 120kg... *kremt*..... *flau*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg signerer ikke anonymt og slår deg med glans :) Er 182 cm og 125 kg ... Så det så... Og har ikke gått opp noen kg ennå, 25 uker på vei... ( Ikke at det er et mål i seg selv,bare pussig) . Eneste ang vekten min som bekymrer meg,er at jeg skal gå opp veldig mye mot slutten pga vann i kroppen. Frister lite å bli 10- 15 kg tyngre pga vann. Urk.

Ikke vær flau. Jeg føler meg fin og fjong,jeg.... Alt kommer an på hvordan du bærer de kiloene du har ,vil jeg si. Stor blandet med stolt er en glimrende kombinasjon!

Skrevet

jeg er den som skal signere med anonym... er 1,62 og veier 125....

Skrevet

I win! 168 og 130 kg!

Skrevet

jeg gidder ikke signere med anonym jeg da, for jeg har lagt ut vekta mi her så mange ganger likevel.. Er 173, og før jeg ble gravid stoppet vekta på 138 kg... er ikke så veldig mye mer pluss nå da, og graviditeten har gjort meg godt, for den har hjulpet meg til å legge om kostholdet mitt... selvsagt unner meg usunt innimellom, men VELDIG mye sjeldnere enn før...

Skrevet

Hei hei.

eg va 62 kilo før eg blei gravid, men da va eg også på en streng diett.

Da eg fant ut at eg va gravid heiv eg dietten t....... og spiste alt eg ønska.

Eg veie no 96 kilo og eg e 32 uke på vei, eg gikk opp 10 kilo på de to førdte kontrollan.

Eg skjemmes ikkje over kroppen min i det hele tatt, folk kalle meg tjukka og greier, men d bryr meg ikkje, eg e flott no, og blir vel aldri å få se ut som det her igjen. Eg kjæm vel heller ikkje til å kunne spise så fritt som eg gjør no.

Derfor e eg gla for alt, det e selsagt ikkje lett å være 96 kilo, kjenne det på kondis og på fotan, men det e snakk om nånn mnd.....

så eg sir t alle, nyt d bare.

Skrevet

Du er helt sikkert kjempeflott :o)

Jeg selv er ca. 166 høy og veide rundt 85 kilo før jeg ble gravid.. Nå har jeg gått opp nesten 10 kilo.. Vet det er for mye, men tar problemene med vekta når bolla her er ute :o)

Skrevet

1,68 og veier 131,2 i 21 svangerskaps-uke

Skrevet

159 å veier 96 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...