Isdronningen Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Det hører med til skjeldenheten her i huset. I natt gjorde hun det. Ikke en lyd i hele natt, og det var en herlig følelse å få kunne sove en hel natt igjen. Synes det er noe hele tiden. Nå vet jeg at det er tenner som er på veg. 4 stk på en gang, og jeg skjønner at det er ubehagelig. Er dere så heldige at dere kan legge trolla deres ved 20-tiden, og de sover helt til neste morgen uten en lyd? Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Snuppa mi har sovet fra kl 19 til mellom kl 7 og 9 siden hun var 5 mnd. Hører til med sjeldenhetene at hun har vært våken på natta siden da. Føler meg griseheldig jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomsedeisi Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har ennå ikke sovet en hel natt siden Lone ble født... Ammer fortsatt på natten å har heller ikke prøvd me noe avvenning, MEN det er vel på høy tid at vi begynner med avvenningen snart... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Elias begynte å sove hele natten for 1 mnd siden. Det var en god følelse å våkne etter så mangen timer søvn. For en uke siden begynte jeg å jobbe og etter det har han våknet flere ganger per natt. Det slitsomt, spesielt når jeg skal stå opp 6 hver morgen. Håper han snart begynner å sove igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå