Gå til innhold

Juni: Sover deres små igjennom hele natta nå?

Isdronningen

Anbefalte innlegg

Det hører med til skjeldenheten her i huset. I natt gjorde hun det. Ikke en lyd i hele natt, og det var en herlig følelse å få kunne sove en hel natt igjen.

Synes det er noe hele tiden. Nå vet jeg at det er tenner som er på veg. 4 stk på en gang, og jeg skjønner at det er ubehagelig.

Er dere så heldige at dere kan legge trolla deres ved 20-tiden, og de sover helt til neste morgen uten en lyd?

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa mi har sovet fra kl 19 til mellom kl 7 og 9 siden hun var 5 mnd. Hører til med sjeldenhetene at hun har vært våken på natta siden da.

Føler meg griseheldig jah!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke sovet en hel natt siden Lone ble født... Ammer fortsatt på natten å har heller ikke prøvd me noe avvenning, MEN det er vel på høy tid at vi begynner med avvenningen snart... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias begynte å sove hele natten for 1 mnd siden. Det var en god følelse å våkne etter så mangen timer søvn.

For en uke siden begynte jeg å jobbe og etter det har han våknet flere ganger per natt. Det slitsomt, spesielt når jeg skal stå opp 6 hver morgen. Håper han snart begynner å sove igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...