Gå til innhold

Nå bestilte jeg termometer fra babymirakel...

Anbefalte innlegg

Men glemte å trykke bort der det stod "Forsendelsesmetode-post i Danmark". Så det stod det nå når jeg fikk mail derfra. Har jo skrevet min adresse, men da har jeg kanskje ikke betalt for at de skal sende den hit?? Betalte +40,- på den prisen som stod...

Hvor lang tid har det tatt før dere har fått den?

Fortsetter under...

Jeg bestilte derfra i forrige uke. Betalte også 40 kroner i porto, så tror du har gjort riktig. Bestilte forrige fredag kveld. Fikk bekreftelse på bestillingen på lørdag. Regner med at den ble sendt mandag, og jeg fikk den i posten onsdag :) Så nå har jeg målt i hele 2 dager, hihi :)

Det følger med bruksanvisning ja. Jeg begynte bare å tempe dagen etter at jeg hadde fått tempmåleren, altså på dag 7 i syklusen. Temper under tungen jeg.

Blir spennende å se om jeg har el, bare litt dumt at tempen ikke sier noe før el er over! Får bruke el-tester i tillegg. Siden jeg har så ustabile sykluser så må jeg vel belage meg på å teste i 2 uker før el-testene kan bli positive. Men hva gjør man ikke for å få til en liten spire :)

Annonse

Hehe, jaja de kunne godt blitt positive litt oftere!

Fikk veldig postiv el-test sist pp, men klaffet ikke likevell. Derfor fant jeg ut at jeg skulle begynne å tempe for å se om jeg virkelig har el i det hele tatt.

Kan jeg spørre hvor gammel du er da? Jeg er 22, sambo 24.

Jeg er 25 og samboer er 27. Har ingen barn, men en hund og en katt :o) Du da?

Jeg brukte EL-tester i de første pp-ene. Nå begynner jeg å bli en smule utålmodig, så da blir det å begynne og teste igjen :o)

Er bare litt slitsomt med at man helst skal teste ved samme tidspunkt hver dag, da jeg jobber annenhver dag fra 12-20. Gidder liksom ikke å gjøre det på jobben ;o)

Vi har heller ingen barn, heller ingen dyr. Vært sammen i over 7 år da, så nå er vi endelig i gang med baby-prosjekt. Endelig har mannen blitt klar :)

Uff, litt kjedelig å teste på jobb ja, du får teste når du kommer heim :)

Annonse

Ja det hadde steget ganske mye, hehe - penger å tjene på bim-avhengige ja :)

Termometeret er ikke likt det som vises på bildet. Når jeg tok det ut av beholderen syns jeg det virket veldig simpelt, men det funker veldig fint :)

Nå har jeg bestillt termometer, takk for linken.

Det stod at prisen var 78 kr, men da jeg kom så langt som til å betale, så var det plutselig bare 62 kr igjen. Merkelig, men får bare væra glad for det :-)

Hei!

Ville bare nevne at mange av oss har et fall i temp dagen før EL så det kan være et hint om å hoppe i senga om tempen dipper som de kaller det. Det er også kult å legge inn tempene sine og ev. annen info om sekreter osv på fertilityfriend.com så hjelper den deg å bekrefte EL :)

Ehmmm... Når jeg bestillte termometeret, så måtte jeg oppgi kortnr mitt, helt ok det. Men når jeg nå fikk ordrebekreftelsen, så fulgte det med et kontonr jeg skulle overføre penger til.

Skjønner ikke helt det, hva er da vitsen med å oppgi kortnr? Trekker dem ikke bare fra kontoen min eller må jeg betale på det kontonr jeg fikk i mailen?

Ble litt forvirret nå.. :-)

Det her står det i min ordrebekreftelse:

Hvis du har valgt at betale via bankoverførsel henleder vi din opmærksomhed på,

at dine varer sendes så snart vi har registreret din indbetaling. Du bedes

indsætte beløbet på konto 1527 0040011870 - Husk at anføre dit ordrenummer. Det

er meget vigtigt, da vi ellers ikke har nemt ved at se hvem der er indbetaler.

Så om man har betalt med kort, skal man se bort i fra denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...