Gå til innhold

Hjeeeelp!! Easywalker eller OTH???

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp!!

Hadde egentlig bestemt meg for en Easywalker, siden den er så liten og lett. Men så var jeg i butikken og så på OTH'en, og jeg må bare si at jeg falt pladask for den og. Men så har jeg og sett den nye Easywalkeren som kommer, og den og ser jo kjempekul ut. Ganske lik OTH'en egentlig. Så, skal jeg velge Easywalker eller OTH???? Og i tilfelle Urban Jungle eller Mountain Terrain. Off off, og jeg som trodde at dette vognmaset var over:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5170396-hjeeeelp-easywalker-eller-oth/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du går for OTH ville jeg definitivt valgt UJ. Fast hjul er meningsløst på 3 hjuling er min mening! Men easywalkeren virket veldig fin også da. Men jeg ville nok gått for OTH hvis jeg skulle valgt mellom disse, og hadde hatt råd til det vel og merke!

Er utrolig fornøyd med vår oth -urban jungle. Har jo vært litt kritikk på holdbarheten på disse, men vår er iallefall helt super. Har ikke noen som helst problem.

Tror jeg hadde gått for den, mest på grunn av det svingbare forhjulet.

Kjøpte en kjempebillig på nettet her forleden, du kan lese mer på linken nedenfor (til dere som vil ha en kjempebillig oth...) - 06-modell til 3500 modell inkludert frakt og regntrekk. 1 års garanti. Sender som gave.

Så da er det ikke noe særlig dyrere enn easywalker heller

Annonse

Ja jeg heller faktis mer og mer mot EasyWalker Sky. Er veldig for at den er lettere og mindre, som Martinmamma sier. Men er litt usikker på hvordan svingbare hjul er i terrenget, selv om de er låst? Håper bare den kommer i like kule farger som OTH'en. Også er den jo billigere:-) Mannen likte ikke den gamle EasyWalker i det hele, så den blir det hvertfall ikke. Godt at ungen ikke kommer før i begynnelsen av september, siden den nye ikke er i butikkene enda. Håper bare den kommer tidlig på sommeren så jeg får "føle" og prøvekjøre den litt, og i tilfelle den må bestilles. Tusen takk for alle hjelpsomme svar uansett, så får jeg tenke og gruble litt til. EasyWalker...OTH...???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...