Gå til innhold

Juli: JIPPI:)

2englebarn

Anbefalte innlegg

Måtte bare få det ut - vi er gravide igjen!

Gleder meg og håper at alt går som det skal. Ahhhh, måtte bare si det til noen - er jo så tidlig enda så vi vil holde det hemmelig en stund til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer med en liten spire..kos deg i svangerskapet,håper alt går fint=O)

Æ å vill,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - vi har prøvd en liten stund, så det var morsomt at vi fikk det til:)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ;-)

Dere er jaggu tøffe som får så tette barn - all ære til dere :-) Vet det er flere her som også venter igjen - jeg for min del er FERDIG ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tett blir det - og jeg aner vel ikke helt hva vi begir oss ut på, men jeg synes at spedbarnsfasen er en slitsom tid, så da er det jo bare å hoppe i det. Så kan vi glede oss over to tette når de blir litt eldre:)

Har termin i begynnelsen av februar. Har enda ikke vært hos legen ettersom jeg fant det ut på fredag, men er rimelig sikker på dato - når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....hei igjen. Glemmer jo alltid å svar på noen spørsmål. Det blir vel ca. 19mnd mellom snuppelupp og nestemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da! Det blir nok en spennende tid, ja!

Gleder oss veldig selv ;O) her blir det ca 16 mnd mellom. Terminen er i midten av november.

Aner ikke hva vi begir oss ut på, men på den annen side, det vet man vel aldri?! ante jo ikke det da vi valgte å prøve på førstemann heller, så ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...