2englebarn Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Måtte bare få det ut - vi er gravide igjen! Gleder meg og håper at alt går som det skal. Ahhhh, måtte bare si det til noen - er jo så tidlig enda så vi vil holde det hemmelig en stund til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 gratulerer med en liten spire..kos deg i svangerskapet,håper alt går fint=O) Æ å vill,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2englebarn Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Tusen takk - vi har prøvd en liten stund, så det var morsomt at vi fikk det til:) Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Gratulerer så mye ;-) Dere er jaggu tøffe som får så tette barn - all ære til dere :-) Vet det er flere her som også venter igjen - jeg for min del er FERDIG ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Gratulerer så mye:O) Velkommen i klubben he,he Når har du termin? hva blir aldersforskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 Og håper du får et fint svangerskap, ja! glemte det... *rødme* trøtt, ja;OP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2englebarn Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. mai 2006 Ja tett blir det - og jeg aner vel ikke helt hva vi begir oss ut på, men jeg synes at spedbarnsfasen er en slitsom tid, så da er det jo bare å hoppe i det. Så kan vi glede oss over to tette når de blir litt eldre:) Har termin i begynnelsen av februar. Har enda ikke vært hos legen ettersom jeg fant det ut på fredag, men er rimelig sikker på dato - når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2englebarn Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 28. mai 2006 .....hei igjen. Glemmer jo alltid å svar på noen spørsmål. Det blir vel ca. 19mnd mellom snuppelupp og nestemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #9 Del Skrevet 28. mai 2006 Så koselig da! Det blir nok en spennende tid, ja! Gleder oss veldig selv ;O) her blir det ca 16 mnd mellom. Terminen er i midten av november. Aner ikke hva vi begir oss ut på, men på den annen side, det vet man vel aldri?! ante jo ikke det da vi valgte å prøve på førstemann heller, så ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 29. mai 2006 #10 Del Skrevet 29. mai 2006 Gratulere så mye og lykke til:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå