Gå til innhold

Juli: JIPPI:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare få det ut - vi er gravide igjen!

Gleder meg og håper at alt går som det skal. Ahhhh, måtte bare si det til noen - er jo så tidlig enda så vi vil holde det hemmelig en stund til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med en liten spire..kos deg i svangerskapet,håper alt går fint=O)

Æ å vill,hehe...

Skrevet

Tusen takk - vi har prøvd en liten stund, så det var morsomt at vi fikk det til:)

Lykke til !

Skrevet

Gratulerer så mye ;-)

Dere er jaggu tøffe som får så tette barn - all ære til dere :-) Vet det er flere her som også venter igjen - jeg for min del er FERDIG ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye:O) Velkommen i klubben he,he

Når har du termin? hva blir aldersforskjellen?

Skrevet

Og håper du får et fint svangerskap, ja! glemte det... *rødme* trøtt, ja;OP

Skrevet

Ja tett blir det - og jeg aner vel ikke helt hva vi begir oss ut på, men jeg synes at spedbarnsfasen er en slitsom tid, så da er det jo bare å hoppe i det. Så kan vi glede oss over to tette når de blir litt eldre:)

Har termin i begynnelsen av februar. Har enda ikke vært hos legen ettersom jeg fant det ut på fredag, men er rimelig sikker på dato - når har du termin?

Skrevet

.....hei igjen. Glemmer jo alltid å svar på noen spørsmål. Det blir vel ca. 19mnd mellom snuppelupp og nestemann.

Skrevet

Så koselig da! Det blir nok en spennende tid, ja!

Gleder oss veldig selv ;O) her blir det ca 16 mnd mellom. Terminen er i midten av november.

Aner ikke hva vi begir oss ut på, men på den annen side, det vet man vel aldri?! ante jo ikke det da vi valgte å prøve på førstemann heller, så ;O)

Skrevet

Gratulere så mye og lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...