Gå til innhold

sykt barn...noen råd?

Anbefalte innlegg

jenta mi har hatt feber i tre dager nå. tidlig på dgen er den under 38 men på kveldene er den 39,5. hun er veldig slapp, gråter mye, og helt rød på ørene. lurer på å gå til legen på mandag og sjekke om hun hjar ørebetennelse, for hun var sånn for en mnd siden, og på kontroll på helse stasjonenn etter det sa de at hun hadde hatt ørebetennelse, men at den var på vei bort. nå er jeg redd den ikke ble borte alikevel, også har jeg hørt at det kan skade språkutviklingen hvis man går sånn over lengre tid...er jeg helt grønn nå?

trenger noen råd, hun er mitt første barn og jeg har lite erfaring med at hun er syk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5169773-sykt-barnnoen-r%C3%A5d/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå er hun vel frisk igjen for lenge siden, men jeg har hatt en liten en med ørebetennelse her, ja. I april hadde han en skikkelig kule. Legen sa at betennelsen var på vei bort av seg selv, men at han hadde væske i mellomøret, og at han ville kunne komme til å kjenne det som dott i øret, til han ble helt frisk. Hvis han fremdeles tok seg i øret etter tre mnd skulle vi komme igjen. Nå har legen på helsestasjonen derimot sagt at vi skal ta ham med til en skjekk 1 mnd etter betennelse, for å se om symptomene er borte. Så det kan nok blusse opp igjen, det der.

Av egen erfaring (på meg), er den eneste sannsynlige skaden ørebetennelser kan ha hatt på språkutviklingen - mye på hjertet og null sjenanse, tidvis utfoldelse i eget selvskap - muligens avskrekkende, men er ikke lagt inn ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...