Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg ble hyperoverstimulert ved mitt andre forsøk. Men det finnes lettere grader av overstimulering- da har man vondt imagen og er lettere oppblåst- man skal unngå salt mat og passe på at det man drikker også kommer ut igjen. Da jeg ble overstimulert så var jeg veldig oppblåst i magen allerede før egguthenting. Rett etter egguthenting ble jeg tett i brystet og fikk store problemer med å puste. Jeg kastet opp 3 ganger samme dagen og har aldri vært så dårlig før tror jeg. Jeg var dårlig og hadde vondt i magen hele uka. Etter en uke nådde det toppen (slik det ofte gjør-en uke etter EL sprøyta) og da kjørte vi rett til sykehuset. Der ble jeg innlagt og lå der i 4 dager. Jeg fikk intravenøst. Siste dagen måtte de tappe ut all væsken som hadde samlet seg i bukhulen og det var nærmere 3 liter. Dette gjorde forferdelig vondt. Etter dette begynte magen gradvis å bli bedre og jeg var mindre oppblåst. Etter ca. en uke var jeg bra igjen. Håper at du ikke blir så overstimulert som jeg ble.. det var ikke gøy.

Håper du ble litt klokere på dette..

Hei igjen! Det var mitt andre forsøk så da økte de dosen med hormoner- og jeg var ikke på kontroll før helt i slutten.. Hadde jeg hatt en ekstra kontroll så hadde det sikkert gått litt bedre (da hadde de sikkert justert dosen ned i slutten) Men men- jeg lever nå ennå:) og håper at det ikke skjer denne gangen- skal til uthenting på tirsdag --- jippi!

Du da? Ditt første forsøk? Hvor holder du til? Holder selv til i Haugesund.

jeg har akkurat vært gjennom en sånn stygg overstimulering selv.

fikk problemer med vanlig prosedyre, på tross av at de halverte eggløsningssprøyta mi for å redusere risikoen for overstimulering. hadde ingen spesielle bivirkninger i løpet av hormonbehandlingen.

så jeg tror vi kan konkludere med at noen ganger er man bare uheldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...