Gå til innhold

Håpløse stasjonsvogner!!!!!

Tjatjo

Anbefalte innlegg

Vi holder på å finne oss en ny bil...og må selvfølgelig ha en stasjonsvogn. Rart at de ikke lager bedre bagasjerom enn de gjør på disse bilene. Alle jeg kunne ha tenkt meg har for lite bagasjerom til en tvillingvogn. Tok med oss målebånd og dro ut for å kikke litt i dag. Må nok file litt på krava skal vi få oss noen bil i det hele tatt.Noen som har erfaring med Citroen C5? Tenkte vi skulle se på noen slike i morgen...de har vel i allefall stort nok bagasjerom og litt ekstrautstyr =0) (blir ikke helt ny bil da)

Fortsetter under...

Vi har kjøpt oss Citroèn C5, og vi er kjempefornøyde:o) Anbefaler virkelig å kjøpe en slik bil. Blir like overraska hver gang over hvor mye vi får inni bagasjerommet. Det er jo ikke bare bagasjerommet som er stort, men den er jo stor inni også. Ingen problemer med et barnesete bak passasjersetet framme, en får plass til føttene allikevel:o) Det gjorde vi ikke i Renaulten vi hadde før denne.

Anbefaler dere å prøve en Citroèn C5 ivertfall. Lykke til med bilkjøpet:o)

Annonse

Hei

Vi har en Ctiroen C5 og en XSARA, får vognen inn i begge to, C5 er genial da den er lekker har kjøpt splitter ny nå.. fordi vi har nå 3 barn, og det er fint plass til 3 seter bak i. C5 og mondeo har de støste baggasjerommene! Dette da ikke bare i brunflate, men i kubbikk baki!

Ville helt klart valgt C5, vi har hatt Xsaraen i 3.5 år og det har aldri vært noe galt.

Lykketil!

Vi kjøpte en BMW 3-serie stasjonsvogn rett før jeg ble gravid. Du får en vogn inni den, MEN det er bare vognen du får inn da. Så nå har vi kjøpt en BMW 5-serie stasjonsvogn og den er det masse plass i. Den er kjempe fin å kjøre også... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...