Gå til innhold

Desember: GRATULERER MED DAGEN!!!

Elvedatter

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke tar helt feil så tror jeg Fru Gyldenkron har bursdag i dag.

Hvis vi roper høyt i kor alle sammen samtidig så kan hun hører oss helt inn i kampingvagna si...

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!! HURRA HURRA HURRA!!!

Kose overdose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA HURRA!!!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN :)¨

Gi oss referat på hvordan du feiret dagen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA DEG VIL VI GRATULERE, ALLER I RING OMKRING DEG VI STÅR OG SER NÅ VIL VI MASJERE, BUKKE NIKKE, NEIE, SNU OSS I RING........OSV OSV OSV.....

gRATTIS, HÅPER DU HAR HATT EN STRÅLENDE DAG!!'

Fått noe fint????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som vanlig lii treg i avtrekker'n, men her kommer et høyt og rungende GRATULERE MED DAGEN DIN, FRU GYLDENKORN, fra meg i nord....

Stor bursdagsklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, jeg så den ikke i går. Startet en ny tråd. Får gratulere Fru Gyldenkron her også da. Graulerer så mye.

For å svare på spm til Tre søte små: hun fylte 32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuuusen takk damer! Så koselig med to bursdagstråder! Hadde en strålende dag. Fikk frokost på senga, av mannen og tre søte små. Jenta vår hadde en venninne med seg. Fikk en flott klokke av mannen, og lommebok fra barna. Svigerfar kom på besøk, med et fint kort der han hadde skrevet veldig personlig hilsen om hvor stor pris de setter på meg. Ble helt rørt. Svigermor er på rehabiliteringssenter, så hun hadde jeg bare på tråden. Min familie hadde jeg og bare på tråden, siden de bor et stykke unna. Ellers fikk jeg penger fra familie.

Vi grillet på kvelden og koste oss stort. Ble lite med kake, men grillmat er likså godt.

For øvrig den eneste dagen med flott vær denne helgen, kunne jo ikke klaffe bedre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinket bursdagshilsen herifra også! ikke kommet meg på nett før nå når gullet har sovnet!

Håper du har hatt en oh så STRÅLENDE dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...