Gå til innhold

April: Til denne ferien var planen min å få en "føle seg vel i bikini kropp"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er også mitt mål til hver sommer, men jeg kommer liksom aldri i gang. Så da går det over til "ja, ja- neste sommer skal jeg være flottere og mer veltrent enn noensinne...." og det skjer jo da som sagt hver sommer:)

Det hadde jeg håpet på også, men her må det mer til enn trening desverre. Skal til colosseumklinikken på onsdag for å kanskje få et klarsignal til bukplastikk. Har fått et ja pr mail, men tror ikke helt på det før jeg har vært der.. så neste sommer håper jeg på en litt flatere mage.. Kan jo si at magen er "ødelagt" etter to sv.skap hvor jeg har vært en elefant:-) + at jeg har gått ned 16 kg siden november..

Hi-hi, kjenner meg igjen, Frida! Har alltid store planer om å komme i form til sommeren, men etterhvert som den kommer nærmere daler motivasjonen..Hmm, ikke bra. Men til høsten, ja da skal alt bli så meeget bedre...

hehe, her kjenner jeg meg igjen ja!! fytti så lite klar jeg er for bikinitid nå... heldigvis litt tid igjen, men jeg har ingen utsikter til verken trening eller slanking foreløpig (gubben er nede og lager lørdagsvoksenmiddag og har leid film og handla lørdagsgodt - uffda ;o)... er vi gamle nok til å bruke badedrakt på stranda nå, eller?? ;oDDD

Annonse

Hmmm...tror jeg holder meg laaangt unna stranda i år, jeg. Er det ikke mulig å dra på skiferie i alpene eller noe i sommer, da? Ellers satser jeg på en elendig sommer (og det ser jo bra ut så langt).....MEN neste sommer. Da skal jeg gå i bikini (minibikini tenker jeg det skal bli *s* som hevn over alle ikke-bikini-somre de siste 15 årene...). Har startet forberedelsene til neste sesong nå og har gått ned 6 kg i april....Nå er det bare "bittelitt" igjen til neste sommer...hmf..

Så flink du har vært!!!!! Vekta mi har stagnert...tror det er noe galt med den..*flir* Jaja, får vel bare innse at bikini er et ikke plagg resten av livet... Den magen min passer best i mørket, under dyna..hehe... Trodde telt var siste strandmote i år, jeg???

Å, for en lettelse å lese tråden! Synes alle tripper slanke og veltrente rundt, mens jeg ser ut akkurat som i fjor på denne tiden. Så godt å lese at jeg ikke er den eneste som ikke velger bikini i år (heller).

Uff ja, jeg er helt ute å kjøre når det gjelder denne kroppen jeg nå... Klarer ikke helt å ta meg sammen heller. Må nok bli enda ett grete roede kurs får å få nødvendig motivasjon.

Lurt det med skiferie i alpene, Aprilbaby, bortsett fra at jeg hater ski da.. Men slipper hvertfall bikini da..

Gjorde litt pilates på stuegulvet i dag da, en liten start. Ellers så føler jeg meg ikk vel for tia..

Tror jeg skal investere i våtdrakt jeg! Eller går for telt moten! Jeg kommer aldri i verden til å vise magen, rompa og låra mine i offentlighet..

Jeg ser ut som et detaljert verdenskart, i 3D!!

Men det er godt å høre at det er flere som lider av syndromet! Jeg og mamma fant ut at det var svært smittsomt, eller hvertfall, svært utbrett blandt norske kvinner! :-p

Jeg skal ligge på verandan min og kose meg jeg.. Å så kan jeg ta på meg telte mitt når jeg skal ha med natalie på stranda! hihi

Jeg begynner hver mandag på trening og spiser sundt men det hjelper lite når det går i usunt fra onsdag til søndag..... off. eier ikke selvkontroll vettu.. :):):) meeeen der er vel bare min egen skyld!! hehe

Annonse

Blir nok ikke noe bekini her i gården heller.

Egentlig litt rart siden eg er 6-7kg lettere i år enn i fjor. Men alt sitter på magen og eg hater å vise magen min. Så blir vel en boxershorts og en topp/t-shirt. Men så bader me på privat strand, så det er ikke mange som ser meg. hehe...

Vi er mange i samme kategori da.....felles skjebne, felles trøst?

Aprilbaby - gått ned 6 kilo - det er jo kjempebra!!

Jeg synes forsåvidt vekta mi er grei nok den, men det er konsistensen og formen på kroppen som jeg ser er ganske så merkelig :-/

Når livmora er det muskelen jeg har brukt mest de siste 8 åra (tre fødsler...hihi) sier det jo sitt. HUFF!!

Nei, jeg SKAL komme igang med trening snart, må bare ha litt ferie først :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...