♥Prinzessin♥ Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg synes du skal ta å slappe av litt her. Du spør meg hvorfor jeg egler på meg masse blivende mødre som fra før har dårlig samvittighet. Vel... Jeg foreslår at du leser innlegget mitt lengre ned på siden som heter: "Til alle dere som jeg klarte å provosere". Kanskje du da skjønner litt bedre hvem dette innlegget var rettet mot. Altså - IKKE røykende mødre med dårlig samvittighet, men mødre som FORSVARER røyking i svangerskapet, som mener at det er helt ufarlig og som har tenkt å fortsette med det uten et snev av dårlig samvittighet. Jeg driver altså ikke og provoserer i hytt og vær uten grunn. Og hvis du IKKE er en av mødrene jeg rettet innlegget mot, har du ingen grunn til å bli provosert, har du vel? Jeg rakker ikke ned på dem som prøver og ønsker å slutte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5168898-til-beibismagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Syns ikke det er riktig å rakke ned på noen. Syns du skal være glad for at du er så heldig at du klarer å la være å røyke i svangerskapet, det er nok noe alle røykere misunner deg. Jeg tviler ganske mye på at noen røyker med god samvittighet under graviditeten, så da er det jo ganske få innleggene dine gjelder. Og så er det kanskje nettopp de som prøver å slutte/ røyker med dårlig samvittighet som lar seg mest provosere av innleggene dine også da, siden du treffer på et veldig ømt punkt. Syns det er bedre å skrive innlegg med skryt til de som har klart å slutte/prøver å slutte, enn å skrive pepper til de som enda slaver under kong nikotin! Når det gjelder å slappe av litt, så er nettopp det et ganske stort problem for tida, med hormoner som fyker alle veier, og eksamen rett rundt hjørnet. Beklager hvis jeg var ufin, men jeg mener det jeg sa. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5168898-til-beibismagen/#findComment-5174124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg trodde heller ikke at det var noen som røykte med god samvittighet under svangerskapet, men de finnes dessverre. Heldigvis er de ikke mange, men jeg har faktisk "sett" dem her inne på BIM også! Det var noe mer du sa - at det ikke er riktig å rakke ned på noen. Altså ingen? Ingen mennesker i det hele tatt? Da ville verden stått stille, uten endringer, uten fremskritt og nytenkning. Av og til MÅ man provosere, for å få tanker i gang og ting til å skje. Tør ikke tenke på hvordan verden ville sett ut dersom ingen noensinne skulle fått pepper for ting de gjør. Nå skal jeg ikke si at jeg har bidratt til noen stor forandring, herregud, jeg tror ikke så høyt om meg selv! Dette var jo en liten "sak". Men bare for å snakke litt generelt om dette med engasjement: Demonstrasjoner og provokasjoner skjer hver eneste dag, både på godt og vondt. Jeg er ikke en av dem som sitter på rompa og tenker: "Jeg bryr meg ikke om noe som skjer, fok får gjøre som de vil, jeg kommer aldri noensinne til å si fra om noe". Forresten vil jeg påstå at hovedinnlegget mitt ikke var "nedrakking" - hvis man leser det, ser man jo at det egentlig bare var en rekke med spørsmål. Jeg kalte ingen stygge ting eller rettet meg mot privatpersoner. DET ville vært lavmål. Så lenge man ikke angriper noen personlig, mener jeg det må være lov å skrive kontroversielle innlegg. Er bare glad nå for at jeg ikke skrev noe om Muhammed...! Hehe... Men vi gravide er jo rene hormonbomber nå, så det er jo ikke så rart at kontroversielle spørsmål/innlegg reageres så kraftig på. Avslutningsvis vil jeg ønske deg lykke til med røykeslutt og eksamen - og ikke minst med beibisn i magen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5168898-til-beibismagen/#findComment-5174906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå