Gå til innhold

hvor tidlig lar dere barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha med seg kosedyr/klut i senga om natten? eller har de fått det fra dag 1??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi har hatt kosekluten sin fra hun var to mnd :) Det var da jeg kom på å prøve det:) gikk med den under bhen ett par dager, og la den ved ansiktet hennes,og etter det har hun vært avhengig for å få sove:)

Skrevet

Jenta mi har en bamse i senga, den har stått der fra starten.

Først den siste mnd eller så hun vil ha den sidenav seg.

Hun er 6.5 mnd nå.

Skrevet

han var ca 7 uker da jeg begynte med den. det roa han ned når jeg la den over ansikte. nå må han ha den i senga han er nå 16 uker. kozekluten er viktig den. han tar ikke smokk så dette blir en salgs smokk for han

Skrevet

Vi prøvde med bamse nå når hu var tre mnd , men hu nekter å ha den der.... dytter den langt vekk,og hvis hun ikke får det til hyler hun til vi tar den vekk hehe...

Skrevet

Gutten vår hadde koseklut fra vi kom hjem fra sykehuset :-)

Skrevet

Her har han hatt med seg et kosedyr helt fra sykehuset. De ligger jo så stille i begynnelsen at det er ikke noen fare for at det kommer i ansiktet. Har gått helt utmerket hos oss ;)

Skrevet

jenta mi har gasklut som koseklut.. å den er med i senga... hun er straks 3mnd.

Skrevet

Lillegutt koste med bamsen sin for første gang idag, faktisk. Den har sitti i senga siden fødselen.

Skrevet

Begge guttenen mine har hatt bamsen med livmorlyd helt fra fødselen av. Det er helt snodig å se hvordan de roet seg ned med denne lyden. Eldstemann har fremdeles bamsen uten lyd.

Skrevet

Guten vår fekk ein liten bamse nokre minutt etter han var fødd :o) Eg kjøpte den til han før nokon andre enn eg og pappaen visste at eg var gravid... No er han 8 mnd gamal og har alltid bamsen med seg i senga, gnir seg i fjeset med den nåt han skal sove. Fekk i ettertid heldigvis tak i ein til som vi har i reserve.

Skrevet

Dattern min har også den bamsen med lyd..

Og den funker faktisk ;)

Skrevet

prinsessen sover med en bamse i senga, men det hun bare gjort i et par uker nå ( hun er snart 7 mnd)......lurt å ha en reserve!

Skrevet

poden hær har hatt en flat h & m hund helt fra dag 1 han. så har han en sutteklut,den startet han med når han var 1 mnd gammel.. er helt avhengig av disse 2 kosene, får ikke sove uten=O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...