Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lillemor:)

Som du selv sier har det jo vært en del aktivitet i området i det siste.

Mener å huske at jeg blødde litt i det første forsøket.

Hvis du har mulighet kan du jo prøve å ringe lege/klinikken i morgen for å høre.

Klem fra

Hei Lillemor!

Det gjør ingenting om det kommer litt blod ut. Det hadde jeg også. Du har jo vært gjennom et inngrep "inni der" så det er helt normalt at det blør lite grann. Inni der så er det jo små "sår" som skal gro.

Lykke til!

Sitter her å prøver å få tiden til å gå.. Skal til uthenting på tirsdag- gleder men gruer meg..

Det er egentlig ingenting å grue for. Du får masse smertestillende. Jeg fikk så mye at jeg var helt slått ut, til lenge på kvelden. Det verste var å få satt lokalbedøvelsen, og etterpå. Da fikk jeg enorme luftsmerter. Kjennes ut som de verste menssmerter jeg noen gang har hatt. Men selve uttaket var greit. De er jo så greie på sykehuset. Tar godt vare på deg.

Lykke til på tirsdag. Få høre hvordan det går med deg. I mellomtiden får du ha riktig god helg.

Annonse

Hei Paddelora,

Leste nettopp på felleskatalogen at enkelte småblødninger kan forekomme. En blir litt paranoid i denne situasjonen, alt som kan gå galt, forventer jeg går galt med meg. Uff. Slitsomt.

Håper du har rett, at dette kommer til å gå helt fint.

:-)

Eg hade såvidt litt blødning den dagen uttaket var. Fikk jo bind i nettingtrusa inne på behandl.rommet, så det er nok heilt normalt! Skifta vel eit bind til i løpet av den dagen, men då var det slutt på blødninga.

Så eg trur ikkje du trenger bekymra deg:)

Lykke til i rugeperioden!!!

Satte selv inn to fryseegg på tirsdag. Begynte å blø litt når jeg kom hjem jeg også. Det ga seg ikke, og dagen etter ringte jeg sykehuset, hvor de sa at det var helt normalt at det kunne komme litt blod den første til andre dagen.

Så det her er ingen ting å uroe seg for nei.

Ønsker deg masse lykke til.

Hei Lillemor!

Ville bare slenge meg på de andre og si at blødninger de første par dagene etter innsetting er helt normalt! De grafser jo fælt oppi der og pga. hormonene vi har puttet i oss de siste ukene er slimhinnene ganske følsomme.

Og, progesterontilskudd i en eller annen form kan også gi små blødninger utover i rugeperioden fordi hormonene irriterer slimhinnene. Så lenge det ikke er skikkelige blødninger fulgt av sterke smerter, skal det visstnok være helt greit. (Det er sikkert de som opplever det annerledes, men generellt sett er det nok helt normalt.)

Fortsatt lykke til!

Hei. Takk for alle svar.

Er nå på andre rugedag, og blødningene har gitt seg. Løper på toalettet hele tiden for å sjekke, var der nå nettopp, ingenting!! Det var betryggende.

Ellers kjenner jeg typiske mensmerter i korsryggen. Håper dette skyldes eggene som klorer seg fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...