Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff, jeg leste nettopp den tråden du startet og må bare si at jeg syntes virkelig synd på deg...Har du absolutt ingenting i huset? ingenting liksom? kan du ikke gå gjennom ALLE skuffer og skap og skrive hva du har? så kan jeg prøve så godt jeg kan å gi deg tips?

Ikke hør på de andre anonyme her inne, de stygge kommentarene kan de spare seg for...Men du bør heretter sette opp et budsjett, kutte ned på strømmen ved å skru av alle lys, ikke ha på panelovner men la sola varme o.s.v...

Har du ingen venner som kan gjøre deg en tjeneste å komme med litt mat/penger til deg så det holder helgen?

KLem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5168776-kj%C3%A6re-nemi-isabellas-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun glemte anonym knappen på et av svarene...

Synes hun var hårsår,hun fikk jo masse støtte også da..

Ikke en enkel situasjon å være i sikkert...

Men 4000 i mnd på strøm er helt villt da...Vi har ikke så mye i kvartalet en gang vi....Enda vi har varmekabler som står på året rundt...

Uansett,håper hun finner ut av økonomi problemene..Bra ungen har bleier og mat da værtfall:)

Hei hei

Ville bare sende deg en god klem og gi deg litt støtte. Er faktisk ikke så vanskelig å havne i den situasjonen som du er i, har gjort det endel ganger selv, regnet med at penger kommer også gjør de ikke det. Trøsten er at snuppa di har alt hu trenger, så håper jeg det ordner seg for deg i helga. Ikke bry deg om alle de negative svarene du får her, synes du var tøff som i det hele tatt turte å spørre om råd jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...