Gå til innhold

eggløsningsslim.. -hjelp...


celin-e

Anbefalte innlegg

Hei! Kan noen hjelpe meg??

Jeg hadde skikkelig eggløsningssmerter på tirsdag og masse eggløsningsslim.

Er eggløsningen da tirsdag, dagen før eller onsdag?

Når burde jeg egentlig ha sex.

Til min store forvirring fikk jeg eggløsningsslim i dag fredag også, men i dag mye mindre slim og smerter. Hva betyr dette?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tro at du hadde eggløsning på tirsdagen og da burde du ha samleie i dagene før. Men litt rart at du har el-slim på fredagen også. Mulig kroppen din prøvde å få til el, men ikke klarte det og no prøver igjen. Det kan være lurt å teste med el-tester, eller tempe. Lykke til, vil ihvertfall ikke gitt opp kosingen før du er helt sikker på at el er over. Holder med annenhver dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! tusen takk for svar=)

Men er det ikke etter eggløsingen en skal ha sex, jeg trodde en kunne vente på slimet så ha sex jeg.. Har jeg misset denne mnd da??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert du har misset.. Jeg hadde EL slim 3 dager før mannen kom hjem denne gangen jeg, og trodde vi ikke hadde noen mulighet, men sannelig satt den ikke fordet... Altså etter noen måneder med temping og sekretsjekk, fant jeg faktisk ut at jeg hadde EL 4-5 dager etter EL slim. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ha sex før eggløsning. Veldig liten sjanse for befruktning hvis el allerede har vært. Som regel har man el-slim i dagene før el og på el-dagen. Du finner masse info på pernille.info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest fruktbar 5 dager før og en dag etter el. Så der er ca en uke man kan stå på : ) Men sædceller kan overleve og være fruktbare noen dager inni deg, så det er lurt å ha litt oftere sex dagene før el. (legge opp et lite lager!! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...