Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg gleden av å invitere til svømmekurs for sædceller. Dette er et unikt tilbud som du ikke kan la gå fra deg. Meld på din manns cellene idag og få med ekstra svømmeutstyr i hurtigsvarspremie.

Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er det største kurset som noen gang er avholdt, så her blir det liv.

Hver deltaker får sin tempererte svømmekulp til opptrening slik at ingen svømmer seg bort. Alle får personlig veiledning inkludert kart og kompasstrening. Det vil bli utprøving av hjelpemidler noe som kan lånes med hjem ved behov.

Som utstyr kan nevnes:

-svømmeføtter

-briller

-strikkmotor

-badering

-rullestol

Send inn cellene i en rent glass. Bruk gjerne norgesglass hvis antallet er stort. Glassene må merkes med avsender slik at glassene kan returneres riktig eier. Glass uten navn kan desverre ikke returneres.

Velkommen på kurs.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5168271-invitasjon-til-sv%C3%B8mmekurs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

B-]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]jeg er klar til å sende både svømmerne og gjerne gubben oxo. han kunne jo plutselig lære noe han oxo..

glassene står ferdig merket og jeg burde vel sende dem rekommandert,sånn for sikkerhehetsskyld..

for å være helt sikker på at de kom frem..

supert at d var med xtra utstyr for d tror jeg mine trenger sårt. .særlig kart og kompass. .

lykke til med kursingen og måtte vi alle stille med kul på magen rundt juletider. .

GLAAADE JUUL!!!

Jeg sender en hel haug. Tror disse soldatene her tror at de er ferdig med tjenesten sin, og nå bare svømmer rundt og tar livet med ro. De har vist ikke skjønt at det ikke gikk som planlagt her sist når den ene kompisen kom i mål. Så i steden for at tante har tatt ferie, så er det de som er på et års ferie og tror at nå er det bare lek og moro. Så flott hvis du kan legge inn noe undervisning om at nå er det blodig alvor igjen (blodig tante is "back in town" hver måned), og at den eneste måten å komme tilbake til feriehverdagen på er at en av dem treffer blink igjen. FÅ DEM TIL Å SKJØNNE ALVORET, be dem komme fram med skarpskudd igjen! Nå holder det ikke med disse løsskuddene lenger..

Har nok litt av hvert av typer og by på her i gården også, så sett av strikkmotor, briller og reserver en førerhund. Alt sendes med gjengen tilbake, for har ikke noe tro på at de er utlærte etter kurset. Har nemlig begynt å skjønne at de er litt treige i oppfattelsen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...