Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi protesterer alltid når hun skal legge seg. Reiser seg opp å står i senga å hyler. Jeg går da alltid inn til henne å legger henne ned å putter i smokken. Etter å har gjort dette en del ganger så blir hun heldigvis liggende å hun sovner.

Men burde jeg bare la henne stå der å vente til å hun legger seg ned selv? Hun blir vel sliten etterhvert. Eller skal jeg fortsette å fly inn å legge henne ned hele tiden?

Hva gjør dere?

Må legge til at hun skriker ganske høyt,det er ikke sutring men intens grining så føler liksom ikke at jeg bare kan la henne stå der alene å vente til hun finner selv ut at hun må legge seg ned å sove.

Hun er kjempetrøtt så det er ikke der problemet ligger. Er vel bare det at hun har funnet ut at hun heller vil protestere litt.

Hun er forresten 7,5mnd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5168227-babyer-som-st%C3%A5r-i-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dert er som å lese om min datter, he he. Jeg vet ikke hva som er rett og galt men jeg går inn til henne mange ganger, hver gang legger jeg henne ned og gir henne smokken. Gjør jeg ikke det så vræler hun, så det er nok mest for å få oppmerksomhet. Til slutt blir hun så trett at hun ikke gidder å reise seg mer og sovner.

men det kan variere da, enkelte dager så står hun litt i senga før hun roer seg greit av seg selv, andre dager gråter hun og vil ha mye oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...